Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Angličtina s didaktikou 5 (KAJL / KALM5)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KAJL / KALM5 - Angličtina s didaktikou 5, Pedagogická fakulta, Univerzita Hradec Králové (UHK).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

1. Charakteristika dětí mladšího školního věku2. - 3. Výuka dovedností poslechu na ZS14. - 5. Výuka dovednosti mluvení na ZS16. - 7. Role her a herních aktivit při výuce cizího jazyka na ZS18. - 9. Role písní, básní a říkadel při výuce cizího jazyka na ZS110. - 12. Kultura anglicky mluvícího světa - význačné svátky, tradice a oslavy v anglofonním světě13. Shrnutí; zápočtový test

Získané způsobilosti

Cílem předmětu je připravit absolventy učitelství na 1. stupni základní školy i pro možnost výuky základů anglického jazyka na 1. stupni základní školy. Rozvíjet mluvní a písemné dovednosti studentů formou praktických cvičení. Ve výuce budou integrovány základy didaktiky anglického jazyka na 1. stupni základní školy.

Literatura

Phillips, S. Young Learners. Oxford, 1993. Birdsall, M. Festivals and Special Days in Britain. Scholastic, 2007. Myles, J. Holidays and Special Days in the USA. Scholastic, 2000. Moon, Jayne. Children learning English. Oxford, 2000. Halliwell, Susan. Teaching English in the primary classroom. 1st pub. London, 1992. ISBN 0-582-07109-7 .Dunn, Opal. Developing English with young learners. London, 1984. ISBN 0-333-35335-8 .Scott, W. A., Ytreberg, L. H. Teaching English to Children. Longman, 1990.

Požadavky

Zápočet bude udělen na základě 75% AKTIVNÍ účasti na semináři, zápočtového testu a předložení souboru 30 aktivit pro děti na 1. stupni ZŠ. Student má k úspěšnému splnění dva zápočtové pokusy.

Garant

Mgr. Olga Vraštilová, M.A., Ph.D.