Předmět Didaktika anglického jazyka 2 (KAJL / PADD2)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KAJL / PADD2 - Didaktika anglického jazyka 2, Pedagogická fakulta, Univerzita Hradec Králové (UHK).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
1. Grammar-translation method.2. Communicative Language Learning.3. Audio-lingual method.4. Direct method.5. Desuggestopedia.6. Natural approach.7. Silent way.8. Total physical response.9. Community language learning.10. Task-based learning.11. Content-based instruction.12. An outline of the history of ELT.13. Children´s Literature in ELT.
Získané způsobilosti
Studenti budou schopni eklektického přístupu k existujícím metodám a přístupům k výuce cizího jazyka, budou umět nalézt a zpracovat vhodný literární text pro potřeby cizojazyčné výuky a budou schopni adaptovat své přístupy pro konkrétní věkové kategorie žáků.
Literatura
Harmer, J. The Practice of English Langage Teaching. Harlow, Longman, 2001. Ur, P. A Course in Language Teaching. CUP, 1996. Lightbown, P. M., Spada, N. How Languages Are Learned. OUP, 2006. Hedge, T. Teaching and Learning in the Language Classroom. OUP, 2000. Larsen-Freeman, D. Techniques and Principles in Language Teaching. Oxford, 2011. Howatt, A. P. R., Widdowson, H. G. A History of English Language Teaching. OUP, 2004. Hunt, P. An Introduction to Children´s Literature. Oxford, 1994. Richards, J. Approaches and Methods in Language Teaching. CUP, 1991. Scrivener, J. Learning Teaching: A Guidebook for English Language Teachers. Macmillan, 2005. Lazar, G. Literature and Language Teaching. Cambridge, 1993. Wajnryb, R. Stories. Narrative activities in the language classroom. Cambridge, 2003. ISBN 9780521001601.Celce-Murcia, M. ed. Teaching English as a Second or Foreign Language. Cengage, 2001.
Požadavky
Podmínky udělení zápočtu a složení zkoušky:Minimálně 75% účast na výuce.Odučení části hodiny ve skupině a plnění průběžně zadávaných úkolů.Student má k úspěšnému splnění dva zápočtové pokusy.
Garant
Mgr. Olga Vraštilová, M.A., Ph.D.
Vyučující
Mgr. Olga Vraštilová, M.A., Ph.D.