Předmět Metodika anglického jazyka 2 (KAJL / PAMA2)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KAJL / PAMA2 - Metodika anglického jazyka 2, Pedagogická fakulta, Univerzita Hradec Králové (UHK).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
1. Způsoby prezentace fonetických jevů, přízvuk v angličtině.2. Rytmus, intonace. Práce s interaktivní tabulí.3. Procvičování fonetických a fonologických jevů v rámci praktického jazyka,prvky dramatu.4. Produktivní jazykové dovednosti.5. Párová a skupinová práce, postup při organizování aktivity.6. Způsoby výuky ústního projevu, opravování chyb.7. Druhy skupinových činností v ústním projevu, role-play, situace, simulace, debata, diskuze.8. Způsoby výuky psaní. Práce s interaktivní tabulí.9. Psaní zaměřené na produkt a na proces.Psaní jako proces.10. Způsoby hodnocení psaní, opravování chyb.11. Uchovávání informací psanou formou, sešity, slovníčky apod.12. Mixed Ability Classes. Dyslexie a její projevy na hodinách angličtiny.
Získané způsobilosti
Zprostředkovat studentům znalosti o výuce jednotlivých jazykových dovedností, o jejich integraci, navázat na teoretické základy získané v ostatních disciplínách a dát jim praktický kontext, prohloubit vědomosti studentů spojené s praktickým fungováním ve třídě, eventuelně reagovat na problémy vyvstávající z výstupů a videovýstupů žáků. Připravit studenty na průběžnou pedagogickou praxi.
Literatura
Ur, Penny. A course in language teaching. 1st pub. Cambridge, 1996. ISBN 0-521-44994-4 .Kelly, Gerald. How to teach pronunciation. Harlow, 2000. ISBN 978-0-582-42977-2.Thornbury, Scott. How to teach speaking. Harlow, 2005. ISBN 978-0-582-85359-1.Harmer, Jeremy. How to teach writing. Harlow, 2004. ISBN 978-0-582-77998-3.Hedge, Tricia. Teaching and Learning in the Language Classroom. Oxford, 2000. Harmer, Jeremy. The practice of English language teaching. 4th ed. Harlow, 2007. ISBN 978-1-4058-4772-8.Hedge, Tricia. Writing. 1st pub. Oxford, 1988. ISBN 0-19-437098-4 .
Požadavky
Aktivní účast na minimálně 75% výuky. Seminární práce, výstupy. Dva zápočtové pokusy.Ústní a písemná zkouška.
Garant
Mgr. Pavla Machová, M.A., Ph.D.