Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Metodika anglického jazyka 3 (KAJL / PAME3)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KAJL / PAME3 - Metodika anglického jazyka 3, Pedagogická fakulta, Univerzita Hradec Králové (UHK).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

1. Příprava kursu angličtiny, osnova, obsah, metody, hodnocení.2. Učební osnovy, tematický plán, RVP a ŠVP.3. Hodnocení učebnic.4.-5. Hodnocení, testování, zkoušení, příprava testu.6.-7. Motivace na hodinách angličtiny, učební strategie.8. Projektová práce.9. Programy na podporu čtení.10. Mimoškolní četba.11.-12. Angličtina v nižších ročnících, její specifika.13.-14. Využití počítačů na hodinách angličtiny.

Získané způsobilosti

Zprostředkovat studentům znalosti o integraci jazykových dovedností, zabývat se otázkami vytváření učebních a tematických plánů, RVP a ŠVP, reflektovat plány a hodnotit učebnice. Seznámit se způsoby projektové práce, motivování žáků, podstatou práce s malými dětmi, motivováním pro mimoškolní četbu a základy práce s počítačem pro využití ve výuce angličtiny. Osvojit si metody a techniky hodnocení a testování.

Literatura

Ur, Penny. A course in language teaching. 1st pub. Cambridge, 1996. ISBN 0-521-44994-4 .Nunan, David. Syllabus Design. Oxford, 1995. Hedge, Tricia. Teaching and Learning in the Language Classroom. Oxford, 2000. Hughes, Arthur. Testing for language teachers. 1st pub. Cambridge, 1989. ISBN 0-521-27260-2 .Harmer, Jeremy. The practice of English language teaching. 4th ed. Harlow, 2007. ISBN 978-1-4058-4772-8.Phillips, S. Young Learners. Oxford, 1993.

Požadavky

Zápočet za minimálně 75% účast na výuce, vypracování seminární práce. Dva zápočtové pokusy.

Garant

Mgr. Pavla Machová, M.A., Ph.D.