Předmět Metodika AJ I (KAJL / PAMT1)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KAJL / PAMT1 - Metodika AJ I, Pedagogická fakulta, Univerzita Hradec Králové (UHK).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
1.- 3. Přístupy k vedení činností ve třídě, základní přístupy a problematikavýuky daných věkových kategorií (koncentrace, motivace, pozornost,kognitivní schopnost atd.)4.- 5. Pozorování a náslechy ve třídě, úryvky hodin na videozáznamech(případně návštěva ve školách)6.- 8. Základní typy aktivit pro dané věkové kategorie, pedagogické důvodypro používání různých aktivit pro různé věkové kategorie9.- 11. Analýza jazykových potřeb pro různé aktivity z hlediska promluvy,dovedností, funkcí, struktur, slovní zásoby a výslovnosti12.-13. Analýza jazykových potřeb žáků z hlediska věkových kategorií
Získané způsobilosti
Cílem předmětu je podat základní metody a přístupy k problematice výuky dětí na prvním stupni základní školy. Studenti získají přehled o základních charakteristikách dětí mladšího školního věku, naučí se základům vedení činností v cizojazyčné výuce této věkové kategorie dětí. Osvojí si dovednost analýzy jazykových potřeb žáků z hlediska věkových kategorií včetně analýzy jazykových potřeb pro různé typy aktivit.
Literatura
Moon, Jayne. Children learning English. Oxford, 2000. Phillips, S. Young Learners. Oxford, 1993. Dunn, Opal. Developing English with young learners. London, 1984. ISBN 0-333-35335-8 .Halliwell, Susan. Teaching English in the primary classroom. 1st pub. London, 1992. ISBN 0-582-07109-7 .Scott, W. A., Ytreberg, L. H. Teaching English to Children. Longman, 1991. Vale, David. Teaching children English. Cambridge, 1995. ISBN 978-0-521-42235-2.Cameron, Lynne. Teaching languages to young lealners. Cambridge, 2001. ISBN 0-521-77434-9.
Požadavky
Podmínkou udělení zápočtu je aktivní účast na alespoň 75% výuky a předvedení krátké aktivity v kolektivu vrstevníků.Student má k úspěšnému splnění dva zápočtové pokusy.
Garant
Mgr. Olga Vraštilová, M.A., Ph.D.
Vyučující
Mgr. Olga Vraštilová, M.A., Ph.D.