Předmět Metodika AJ II (KAJL / PAMT2)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KAJL / PAMT2 - Metodika AJ II, Pedagogická fakulta, Univerzita Hradec Králové (UHK).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
Osnova předmětu:1. Hodnocení učebnic z hlediska základních typů aktivit2.- 4. Teoretické pohledy na problematiku učení se cizímu jazyku u malých dětí5.- 7. Plánování tématu z hlediska učebního plánu, učebnice, funkcí, aktivit, dovedností,doplňujících materiálů apod.8.- 10. Způsoby prezentace a procvičování nových jazykových struktur, komunikativní aktivity11.- 13. Plánování vyučovací hodiny, problematika gramatiky a slovní zásoby u dané věkové kategorie14. Mikrovýstupy a praktická výuka v kolektivu vrstevníků jako prostředek nácviku - v průběhucelého semestru.
Získané způsobilosti
Cílem předmětu je seznámit studenty se základními přístupy a problematikou výuky cizího jazyka na prvním stupni základní školy. Cílem předmětu je rovněž vypěstovat ve studentech schopnost dobře ohodnotit učební materiál a jeho vhodnost pro danou věkovou kategorii. Stěžejní částí předmětu je plánování výuky z hlediska učebního plánu, funkcí, dovedností, doplňujících materiálů atd. Studenti rovněž získají kompetence naplánovat vyučovací hodinu s poměrným zastoupením všech jazykových dovedností.
Literatura
Moon, Jayne. Children learning English. Oxford, 2000. Phillips, S. Young Learners. Oxford, 1993. Dunn, Opal. Developing English with young learners. London, 1984. ISBN 0-333-35335-8 .Halliwell, Susan. Teaching English in the primary classroom. 1st pub. London, 1992. ISBN 0-582-07109-7 .Scott, W. A., Ytreberg, L. H. Teaching English to Children. Longman, 1991. Vale, David. Teaching children English. Cambridge, 1995. ISBN 978-0-521-42235-2.Cameron, Lynne. Teaching languages to young lealners. Cambridge, 2001. ISBN 0-521-77434-9.
Požadavky
Podmínkou udělení zápočtu je aktivní účast na alespoň 75% výuky a odučení části hodiny v kolektivu vrstevníků. Student má k úspěšnému splnění dva zápočtové pokusy.
Garant
Mgr. Olga Vraštilová, M.A., Ph.D.
Vyučující
Mgr. Olga Vraštilová, M.A., Ph.D.