Předmět Metodika AJ III (KAJL / PAMT3)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KAJL / PAMT3 - Metodika AJ III, Pedagogická fakulta, Univerzita Hradec Králové (UHK).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
Osnova předmětu:1.- 2. Plánování tématu, série hodin a vyučovací hodiny, opakování3.- 4. Výuka jednotlivých dovedností ve vztahu k věkové kategorii5.- 6. Výuka řečových dovedností, komunikativní aktivity7.- 8. Výuka poslechových dovedností9.- 11. Výuka čtení, využití dětské literatury12.-13. Výuka psaní
Získané způsobilosti
Cílem předmětu je seznámit studenty se základními přístupy a problematikou výuky jednotlivých řečových dovednosti v hodinách angličtiny na prvním stupni základní školy. Student získá dovednosti v oblasti výuky jednotlivých řečových dovednosti v jejich přirozeném sledu osvojování. V seminářích získá též množství příkladů a aktivit, které mu poslouží pro budoucí vyučovací praxi. V oblasti čtení získá student přehled o možnostech využití dětské literatury pro výuku cizího jazyka na 1. stupni ZŠ.
Literatura
Scott, W. A., Ytreberg, L. H. Teaching English to Children. Longman, 1990. Phillips, S. Young Learners. Oxford, 1993. Dunn, Opal. Developing English with young learners. London, 1984. ISBN 0-333-35335-8 .Moon, Jayne. Children learning English. Oxford, 2000. Halliwell, Susan. Teaching English in the primary classroom. 1st pub. London, 1992. ISBN 0-582-07109-7 .Cameron, Lynne. Teaching languages to young lealners. Cambridge, 2001. ISBN 0-521-77434-9.Vale, David. Teaching children English. Cambridge, 1995. ISBN 978-0-521-42235-2.
Požadavky
Požadavkem k udělení zápočtu a složení zkoušky je aktivní účast na alespoň 75% výuky a zvládnutí dosud probrané problematiky.Student má k úspěšnému splnění dva zápočtové pokusy.
Garant
Mgr. Olga Vraštilová, M.A., Ph.D.
Vyučující
Mgr. Olga Vraštilová, M.A., Ph.D.