Předmět Metodika AJ IV (KAJL / PAMT4)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KAJL / PAMT4 - Metodika AJ IV, Pedagogická fakulta, Univerzita Hradec Králové (UHK).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
Osnova seminářů:1. Integrace dovedností2.- 4. Výslovnost, hlasité čtení, vyprávění apod.5.- 6. Výuka angličtiny prostřednictvím ostatních předmětů7. - Výuka na 1. stupni ZŠ metodou CLIL8. Využívání dramatických prvků, loutek, hraček, vizuálních pomůcek, her, písní, říkadel apod.9.- 10. Projektová práce - "topic based teaching"11. Dětská literatura ve výuce angličtiny na 1. stupni ZŠ12. Testování a hodnocení práce dětí daných věkových kategorií13. Specfické poruchy učení a chování se zaměřením na dyslexii
Získané způsobilosti
Cílem předmětu je vytvořit ucelený obraz o problematice a přístupům k výuce žáků na 1. stupni základní školy. Student získá přehled o možnostech mezipředmětových vztahů a jejich využití při výuce CJ. Specifické poruchy učení jsou prezentovány tak, aby student dovedl rozpoznat žáky s těmito potřebami ve svých třídách a uměl adekvátně na tyto potřeby reagovat. V projektové práci získá student dovednost naplánovat vyučovací hodiny kolem zvoleného tématu a zohlednit všechny jazykové dovednosti včetně mezipředmětových vztahů.
Literatura
Scott, W. A., Ytreberg, L. H. Teaching English to Children. Longman, 1990. Phillips, S. Young Learners. Oxford, 1993. Dunn, Opal. Developing English with young learners. London, 1984. ISBN 0-333-35335-8 .Moon, Jayne. Children learning English. Oxford, 2000. Halliwell, Susan. Teaching English in the primary classroom. 1st pub. London, 1992. ISBN 0-582-07109-7 .Cameron, Lynne. Teaching languages to young lealners. Cambridge, 2001. ISBN 0-521-77434-9.Vale, David. Teaching children English. Cambridge, 1995. ISBN 978-0-521-42235-2.
Požadavky
Požadavkem k udělení zápočtu je aktivní účast na alespoň 75% výuky v semestru a vypracování projektové práce na zvolené téma v rámci "topic-based teaching". Student má k úspěšnému splnění dva zápočtové pokusy.
Garant
Mgr. Olga Vraštilová, M.A., Ph.D.