Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Didaktika německého jazyka III. (KNJL / PNDA3)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KNJL / PNDA3 - Didaktika německého jazyka III., Pedagogická fakulta, Univerzita Hradec Králové (UHK).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

OSNOVA PŘEDMĚTU:1. Chyba - definice, současné pojetí, psychologické aspekty, analýza chyb2. Hodnocení žáků, kontrola vědomostí a dovedností, evaluace3. Testy, diktáty, zkoušení v cizojazyčném vyučování4. Reálie - vymezení pojmu, současné interkulturelní pojetí jako báze krozvoji komunikativníkompetence5. Reálie - metodické postupy, práce s autentickými materiály6. Práce s literárními texty v cizojazyčném vyučování7. Práce s literárními texty v cizojazyčném vyučování - pokračování8. Konkrétní poesie ve vyučování cizím jazykům9. Hry v jazykovém vyučování10. Písně a pohybové aktivity ve výuce cizích jazyků11. Dramatická výchova ve výuce cizích jazyků12. Media - vývoj, klasifikace, funkce13. Práce s medii - metodické postupy14. Počítače v cizojazyčném vyučování, interaktivní systémy

Získané způsobilosti

CÍLE PŘEDMĚTU: Uvedení do problematiky výuky cizího jazyka, seznámení studentů s teoriemi a modely výuky cizího jazyka, s učebnicemi včetně jejich analýzy, s principy efektivního učení na základě komunikativního a interkulturelního principu. Studenti si osvojí organizační a sociální formy práce se žáky ve třídě s důrazem na vedení k žákovské autonomii, kreativitě, k osvojování si individuelních učebních strategií se zřetelem na oblastí zájmů žáka.

Požadavky

PODMÍNKY K ZÁPOČTU:- pravidelná (75%) a aktivní účast na seminářích- krátké přednášky a referáty během semestru- zápočtová písemka musí být splněna na 70%

Garant

PhDr. Marie Müllerová, Ph.D.