Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Seminář k závěrečné práci (KPP / P1SZP)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KPP / P1SZP - Seminář k závěrečné práci, Pedagogická fakulta, Univerzita Hradec Králové (UHK).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

Vhodná volba tématu a cíle závěrečné práce.Seznámení se základní metodologií a formální stránkou práce.Bibliografické soupisy jako zdroj odborných informací.Bibliografické citace - norma.Citace monografie, dokumentu.Citace sborníkové stati, periodika, stati v periodiku.

Získané způsobilosti

* poznat momentální socio-komunikativní charakteristiky studujících,* cíleně rozvíjet a zdokonalovat jejich výrazové prostředky - ohledem na studentskou identitu,* přinášet teoretická minima o sociální a pedagogické komunikaci,* nacházet funkční vztahy mezi komunikační teorií a dovednostní praxí.* budovat základy hodnocení a sebereflexe vnějšího chování,* využívat technických prostředků jako zdroje zpětné vazby k optimalizaci výrazu osobního projevu

Literatura

Švec, Vlastimil. Cesty k učitelské profesi: utváření a rozvíjení pedagogických dovedností. Brno, 2002. ISBN 80-7315-035-2.Spilková, Vladimíra. Didaktická východiska primárního vzdělávání dětí na základní škole. Praha, 1996. ISBN 80-86039-00-5.Maňák, Josef. Kapitoly z metodologie pedagogiky. Brno, 1994. ISBN 80-210-1031-2.Svatoš, Tomáš. Kapitoly ze sociální a pedagogické komunikace. 2. upr. vyd. Hradec Králové, 2006. ISBN 80-7041-176-7.Svatoš, Tomáš. Kapitoly ze sociální a pedagogické komunikace. Vyd. 3. upr. Hradec Králové, 2002. ISBN 80-7041-604-1.Kyriacou, Chris. Klíčové dovednosti učitele. Vyd. 4. Praha, 2012. ISBN 978-80-262-0052-9.Mareš, Jiří. Komunikace ve škole. 1. vyd. Brno, 1995. ISBN 80-210-1070-3.Šeďová, Klára. Komunikace ve školní třídě. Vyd. 1. Praha, 2012. ISBN 978-80-262-0085-7.Gavora, Peter. Komunikácia a interakcia učitel - študenti na vysokej škole. 1. vyd. Trnava, 1999. ISBN 80-88774-50-0 .Maňák, Josef. Kurikulum v současné škole. 1. vyd. Brno, 2008. ISBN 978-80-7315-175-1.Svatoš. Malá didaktika. ISBN 80-7041-715-3.Svatoš, Tomáš. Malá didaktika v teorii a praxi pro seminární výuku obecné didaktiky. Vyd. 1. Hradec Králové, 2006. ISBN 80-7041-715-3.Průcha, Jan. Moderní pedagogika. 2., přeprac. a aktualiz. vyd. Praha, 2002. ISBN 80-7178-631-4.Petty, Geoffrey. Moderní vyučování. Vyd. 4. Praha, 2006. ISBN 80-7367-172-7.Maňák, Josef. Nárys didaktiky. Vyd. 1. Brno, 1990. ISBN 80-210-0210-7 .Mareš, Jiří. Pedagogická interakce a komunikace. Hradec Králové, 1988. Švec, Vlastimil. Pedagogická příprava budoucích učitelů. Brno, 1999. ISBN 80-85931-70-2.Mareš, Jiří. Pedagogická psychologie. Vyd. 1. Praha, 2013. ISBN 978-80-262-0174-8.Doležalová, Jana. Pedagogické situace pro cvičení z pedagogiky. Vyd. 1. Hradec Králové, 2002. ISBN 80-7041-912-1 .Švec, Vlastimil. Pedagogické znalosti učitele. Vyd. 1. Praha, 2005. ISBN 80-7357-072-6 .Průcha, Jan. Pedagogický výzkum. 1. vyd. Praha, 1995. ISBN 80-7184-132-3 .Spilková, Vladimíra. Proměny primární školy a vzdělávání učitelů v historicko-srovnávací perspektivě. Praha, 1997. ISBN 80-86039-41-2 .Průcha, Jan. Přehled pedagogiky. Vyd. 1. Praha, 2000. ISBN 80-7178-399-4.Vybíral, Zbyněk. Psychologie komunikace. Vyd. 1. Praha, 2005. ISBN 80-7178-998-4.Kyriacou, Chris. Řešení výchovných problémů ve škole. Vyd. 1. Praha, 2005. ISBN 80-7178-945-3 .Mareš, Jiří. Sociální a pedagogická komunikace ve škole. 1. vyd. Praha, 1990. ISBN 80-04-21854-7.Průcha, Jan. Srovnávací pedagogika. Vyd. 1. Praha, 2006. ISBN 80-7367-155-7 .Cangelosi, James S. Strategie řízení třídy. Vyd. 4. Praha, 2006. ISBN 80-7367-118-2 .Kalhous, Zdeněk. Školní didaktika. Vyd. 1. Praha, 2002. Gavora, Peter. Učitel a žáci v komunikaci. Brno, 2005. ISBN 80-7315-104-9 .Lukášová, Hana. Učitelská profese v primárním vzdělávání a pedagogická příprava učitelů. Vyd. 1. Ostrava, 2003. ISBN 80-7042-272-6 .Šimoník, Oldřich. Úvod do didaktiky základní školy. Brno, 2005. ISBN 80-86633-33-0 .Gavora, Peter. Úvod do pedagogického výzkumu. Brno, 2000. ISBN 80-85931-79-6 .Nelešovská, Alena. Vybrané kapitoly z komunikativních dovedností. 3. vyd. Olomouc, 1995. ISBN 80-7067-443-1.Horká, Hana. Výchova pro 21. století. 2. rozš. a dopl. vyd. Brno, 2000. ISBN 80-85931-85-0.Maňák, Josef. Výukové metody. Brno, 2003. ISBN 80-7315-039-5.Gavora, Peter. Výzkumné metody v pedagogice. Brno, 1996. Doležalová, Jana. Vzdělávání - výuka - cíle - obsah výuky. Vyd. 2. Hradec Králové, 2006. ISBN 80-7041-919-9 .ŠIMONÍK, O. Začínající učitel. Brno, 1994.

Požadavky

Zápočet:úspěšné vypracování závěrečné práce na aktuální téma.

Garant

doc. PhDr. Tomáš Svatoš, Ph.D.

Vyučující

doc. PhDr. Tomáš Svatoš, Ph.D.