Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Didaktika ruského jazyka (KSLA / PJOD3)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KSLA / PJOD3 - Didaktika ruského jazyka, Pedagogická fakulta, Univerzita Hradec Králové (UHK).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

Přednáška - P. Kotyza1.,2.,3. Formování komunikativní kompetence ve čtení.4.,5.,6. Formování komunikativní kompetence v poslechu.7.,8.,9. Formování komunikativní kompetence v ústním projevu.10.,11.,12. Formování komunikativní kompetence v písemném projevu.13. Kontrola a hodnocení v procesu vyučování ruskému jazyku.14. Časová rezerva.Seminář - O. Ulybinová1.,2.,3. Vyučovací postupy při rozvíjení dovednosti čtení.4.,5.,6. Vyučovací postupy při rozvíjení dovednosti poslechu.7.,8.,9. Vyučovací postupy při rozvíjení dovednosti ústního projevu.10.,11.,12. Vyučovací postupy při rozvíjení dovednosti písemného projevu.13. Způsoby kontroly a hodnocení v průběhu vyučování ruskému jazyku.14. Hodnocení práce studentů na seminářích a udělování zápočtů.

Získané způsobilosti

1. Seznámení studentů se základními poznatky didaktiky ruského jazyka a též obecné didaktiky cizích jazyků (v rámci příslušných tematických okruhů).2. Rozvíjení dovednosti studentů prakticky aplikovat získané poznatky při řešení otázek spojených s řízením procesu vyučování ruskému jazyku a jeho osvojování žáky.3. Vedení studentů k tvůrčímu přístupu při řešení lingvodidaktických otázek se zřetelem k vyučování ruštině v různých typech středních škol.

Požadavky

ZápočetUdělení zápočtu je podmíněnoa) aktivní účastí na seminářích,b) úspěšným plněním požadavků průběžné kontroly.Zkouška ústníPři zkoušce se prověřujea) osvojení základních lingvodidaktických poznatků se zaměřením na vyučování ruštině, a to v rámci stanovených tematických okruhů b) schopnost praktické aplikace těchto lingvodidaktických poznatků,c) připravenost k zaujímání vlastního stanoviska k lingvodidaktickým otázkám diskusního charakteru se zřetelem k procesu vyučování ruskému jazyku a jeho osvojování žáky.

Garant

Mgr. Miroslav Půža, Ph.D.