Předmět Úvod do marketingu (KSPSOC / PUMAR)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KSPSOC / PUMAR - Úvod do marketingu, Pedagogická fakulta, Univerzita Hradec Králové (UHK).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
1. Marketing v organizaci (funkce marketingu, marketingové koncepce a marketingový trojúhelník).2. Marketingové zásady.3. Marketingový mix (marketingový mix výrobků, služeb - rozdílnosti, specifika).4. Propagace (význam, způsoby propagace, propagační mix).5. Strategický záměr v organizacích (úloha, obsah a zpracování strategického záměru).
Získané způsobilosti
Poskytnout základní marketingové znalosti potřebné pro řízení organizací.
Požadavky
Aktivní účast na konzultacích (seminářích).Požadavky na zápočet: vypracování, prezentace a obhájení seminární práce na zadané téma.Požadavky při zkoušce: písemný test, v ústním projevu student prokáže znalosti a pochopení probraného učiva
Garant
Ing. Eva Šimková, Ph.D.