Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Teorie a didaktika volejbalu (KTVS / ZZ442)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KTVS / ZZ442 - Teorie a didaktika volejbalu, Pedagogická fakulta, Univerzita Hradec Králové (UHK).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

1. Herní činnost jednotlivce - přihrávka odbitím vrchem2. Herní činnost jednotlivce - přihrávka odbitím spodem3. Herní činnost jednotlivce - nahrávka obouruč vrchemna místě, ve výskoku, nahrávka odbitím obouruč spodem. Dovednostní testy.4. Herní činnost jednotlivce - podání spodní. Dovednostní testy.5. Herní činnost jednotlivce - podání vrchní. Dovednostní testy.6. Herní činnost jednotlivce - útočný úder - smeč, drajv, lob.7. Herní činnost jednotlivce - útočný úder - smeč, drajv, lob.Dovednostní testy.8. Herní činnost jednotlivce - blokování - blok otevřený, jednoblok, samovykrývání. Dovednostní test.9. Herní činnost jednotlivce - vybírání - odbití jednoruč spodem v pádu vpřed. Dovednostní testy.10. Herní činnost jednotlivce - vybírání - odbíjení jednoruč spodem v pádu stranou, odbíjení obouruč v páduvzad.11. Herní kombinace s nahrávačem přední řady. Dovednostní testy.12. Herní kombinace se vbíhajícím nahrávačem zadní řady.Dovednostní testy.13. Herní kombinace - postavení proti útočnému úderusoupeře - bez bloku, s jednoblokem, s dvoujblokemHerní kombinace - postavení při vykrývání vlastníhosmečaře.14. Systémy hry dle počtu nahrávačů, aplikace HČJ, HK a HS ve vlastní hře.

Získané způsobilosti

Cíle studia jsou koncipovány na základě dvou významnýchcharakteristik , charakteristiky vlastní hry a charakteristiky studia učitelsví nebo studia výchovy mimo vyučování.Specifické znaky volejbalu vytvářejí pro hráče různého věku činnost velmi přitažlivou, dává možnost zajímavou formou zvyšovat tělesnou a pohybovou úroveň, upevňovat zdraví. Hlavním cílem je zvládnutí herních činností jednotlivce, herních kombinací a systémů, pravidel a organizace hry, seznámení s didaktickým systémem, který významně ovlivňuje pedagogický proces. Realizace výuky vyžaduje solidní znalosti učitele a pracovníka v mimoškolních institucích z oblasti TD volejbalu, které spoluurčují metodiky jeho práce v oblasti : - vytváření metodických řad - didaktických principů systematiky volejbalu - popisu herních činností jednotlivce a návodů - učitelovy demonstrace - analýzy pohybu, analýzy chyb - bezpečnosti provedení - diagnozy dovednosti, výkonnosti Znalosti teorie a didaktiky volejbalu vyúsťují do metodického jednání učitele a pracovníka v mimoškolních organizacích.

Požadavky

Metodické výstupy - dle zadání. Dovednostní testy . Organizace a řízení hry. Analýza herních činností jednotlivce, herních kombinací a systémů.