Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Galerijní animace 2 (KVKTT / P2GA2)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KVKTT / P2GA2 - Galerijní animace 2, Pedagogická fakulta, Univerzita Hradec Králové (UHK).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

1. ( týden) Možnosti rozpracování edukačního programu2. Komunikace s institucemi, zajišťování podmínek pro edukační program, sponzorství3. Malá animace4. Malá animace5. Malá animace6. Reflexe malých animací7. Realizace edukačních programů se školní třídou8. Realizace edukačních programů se školní třídou9. Realizace edukačních programů se školní třídou10. Realizace edukačních programů se školní třídou11. Realizace edukačních programů se školní třídou12. Realizace edukačních programů se školní třídou13. Reflexe realizací edukačních programů se školní třídou14. Komparace realizovaných edukačních programů s koncepcemi známých edukačních oddělení v galeriích

Získané způsobilosti

Hledání variabilních pravidel pro nazírání na originál vizuální kultury především za pomoci interdisciplinárního propojení; realizace edukačního programu se školní třídou; reflexe; kompetence galerijního pedagoga a učitele výtvarné výchovy, písemné rozpracování programu podle schématu z předchozího semestru

Literatura

Horáček, Radek a kolektiv. Aktuální otázky zprostředkování umění. Brno, 2007. ISBN 978-80-210-4371-8.Ferencová, Yvona. Apozice obrazu. Vyd. 1. Brno, 2009. ISBN 978-80-86669-12-0.Brabcová, Alexandra. Brána muzea otevřená. Náchod, 2003. ISBN 80-86213-28-5.Šobáňová, Petra. Edukační potenciál muzea. Olomouc, 2012. ISBN 978-80-244-3034-8.Horáček, Radek. Galerijní animace a zprostředkování umění. Praha, 1998. ISBN 80-7204-084-7.Liessmann, Konrad Paul. Teorie nevzdělanosti. Vyd. 1. Praha, 2008. ISBN 978-80-200-1677-5.Maňák Josef. Cesty pedagogického výzkumu. Brno, 2004. ISBN 80-7315-078-6.Kolektiv autorů. Digitální věk a smysl výchovy. Brno, 2004. Šobáňová, Petra. Fundraising. Ostrava, 2010. ISBN 978-80-7368-750-2.Slavík, Jan. Hodnocení v současné škole. 1. vyd. Praha, 1999. ISBN 80-7178-262-9.Slavík, Jan. Informace, databáze a výtvarná výchova. 1. vyd. Praha, 1991. ISBN 80-7066-502-5 .Hendl, Jan. Kvalitativní výzkum. 2., aktualiz. vyd. Praha, 2008. ISBN 978-80-7367-485-4.Švaříček, Roman. Kvalitativní výzkum v pedagogických vědách. Vyd. 1. Praha, 2007. ISBN 978-80-7367-313-0.Kesner, Ladislav. Marketing a management muzeí a památek. 1. vyd. Praha, 2005. ISBN 80-247-1104-4 .Kolektiv autorů. Média a obraznost. Praha, 2000. Šobáňová, Petra. Muzejní edukace. Olomouc, 2012. ISBN 978-80-244-3003-4.Šobáňová, Petra a kolektiv. Muzejní pedagogika dnes. Olomouc, 2008. ISBN 978-80-244-1993.Kesner, Ladislav. Muzeum umění v digitální době. Vyd. 1. Praha, 2000. ISBN 80-7203-252-6 .Kolektiv autorů. Péče o obraznost. Praha, 2006. ISBN 978-80-904268-0-1.Hodge, Susie. Proč je to umění. Praha, 2014. ISBN 978-80-7391-876-7.Elkins, James. Proč lidé pláčou před obrazy. Vyd. 1. Praha, 2007. ISBN 978-80-200-1509-9.Šobáňová, Petra. Projektové řízení. Ostrava, 2010. ISBN 978-80-7368-749-6.Hendl, Jan. Přehled statistických metod. 4. rozš. vyd. Praha, 2012. ISBN 978-80-262-0200-4.Babyrádová, Hana. Rituál, umění a výchova. 1. vyd. Brno, 2002. ISBN 80-210-3029-1.kolektiv autorů. Škola muzejní pedagogiky 1-7. Olomouc, 2007. Slavík, Jan. Umění zážitku, zážitek umění. Vyd. 1. Praha, 2004. ISBN 80-7290-130-3.Slavík, Jan. Umění zážitku, zážitek umění. Praha, 2001. ISBN 80-7290-066-8.Maňák, Josef. Výukové metody. Brno, 2003. ISBN 80-7315-039-5.

Požadavky

Zkouška: aktivní účast na seminářích; realizace a písemná reflexe edukačního programu - galerijní animace.Počet pokusů pro udělení zápočtu:2

Garant

Mgr. et Mgr. Klára Zářecká, Ph.D.

Vyučující

Mgr. et Mgr. Klára Zářecká, Ph.D.