Předmět Marketingové komunikace (KVKTT / PGMKO)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KVKTT / PGMKO - Marketingové komunikace, Pedagogická fakulta, Univerzita Hradec Králové (UHK).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
Terminologie marketinové komunikace.Historie reklamy, význam reklamy, druhy reklamy.Reklamní média.Komunikační proces - složky, nástroje a funkceUkázky systémového řešení konkrétních marketingových komunikacíSemináře a rozbory vybraných marketingových kampaní.Marketingový průzkum dopadu vybraných marketingových kampaní.Etický kodex a právní aspekty komunikačních výstupů.
Získané způsobilosti
Cílem předmětu je seznámení se základy marketingových komunikací. Pochopení strategie marketingových komunikací. Vymezení a řízení komunikačního mixu (reklamy, podpory prodeje, osobního prodeje, public relations). Seznámení současnými moderními trendy marketingové komunikace.
Literatura
Pelsmacker, Patrick de. Marketingová komunikace. Praha, 2003. ISBN 80-247-0254-1.Vysekalová, Jitka. Psychologie reklamy. 4., rozš. a aktualiz. vyd. Praha, 2012. ISBN 978-80-247-4005-8.Tellis, Gerard J. Reklama a podpora prodeje. 1. vyd. Praha, 2000. ISBN 80-7169-997-7.Ogilvy, David. Vyznání muže reklamy. Praha, 1995. ISBN 80-85603-88-8.
Požadavky
požadavky k zápočtu:-test znalostí,-výsledky z konkrétních zadání,-seminární práce.Počet pokusů pro zápočet: 2
Garant
Mgr. Richard Brun
Vyučující
Mgr. Richard Brun