Předmět Marketingové strategie (KVKTT / PGMST)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KVKTT / PGMST - Marketingové strategie, Pedagogická fakulta, Univerzita Hradec Králové (UHK).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
Seznámení studentů s typickými marketingovými strategiemi v různých oblastech komerčního i neziskového sektoru.Analýza strategií typických podnikatelských subjektů v tuzemském i nadnárodním kontextu.Harmonizace aktuálních používaných marketingových strategií.Euromarketing, multikulturalismus, kulturní kreativní strategie marketingových komunikací a současné globalizační trendy.Diskuze na téma vlivu různých aspektů na volby vhodné marketingové strategie (legislativa, velikost subjektu,obor podnikání, ekonomické podmínky, vliv mikroprostředí a makroprostředí atd.)
Získané způsobilosti
Cílem předmětu je seznámení se základy marketingových strategií včetně porozumění principů marketingových aktivit vybraných tuzemských a nadnárodních firem. Nezbytnou součástí je také pochopení základních marketingových termínů jako jsou: marketingové strategie, marketingový mix, SWOT analýza, marketingové plánování, marketingové nástroje.
Literatura
Kotler, Philip. Marketing management. 12. vyd. Praha, 2007. ISBN 978-80-247-1359-5.Světlík, Jaroslav. Marketing pro evropský trh. 1. vyd. Praha, 2003. ISBN 80-247-0422-6.Smith, Paul. Moderní marketing. Vyd. 1. Praha, 2000. ISBN 80-7226-252-1.Jakubíková, Dagmar. Strategický marketing. 1. vyd. Praha, 2008. ISBN 978-80-247-2690-8.Hálek, Vítězslav. Základy marketingu. Vyd. 1. Hradec Králové, 2007. ISBN 978-80-7041-825-3.
Požadavky
požadavky k zápočtu:-test znalostí,-výsledky z konkrétních zadání,-seminární práce.Počet pokusů pro zápočet: 2
Garant
Mgr. Richard Brun