Předmět Psychologie reklamy (KVKTT / PGPSR)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KVKTT / PGPSR - Psychologie reklamy, Pedagogická fakulta, Univerzita Hradec Králové (UHK).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
1.Předmět psychologie reklamy.Stručný přehled dějin psychologie reklamy. Moderní psychologie a reklama.2.Motivace a reklama.Zdroje motivace: potřeby, hodnoty, zájmy.3.Psychické procesy a reklama. Vnímání, jeho zákonitosti a jejích aplikace v reklamě.Působení barev v reklamě.4.Paměť, použití zvláštnosti paměti v reklamě.5.Erotika v reklamě: psychoanalytický přístup.6.Humor v reklamě.7.Sociokulturní faktory tvorby reklamy.8.Účinnost reklamy.Výzkumy účinnosti reklamy.
Získané způsobilosti
Studenti si vytvoří základní systém poznatků z psychologii reklamy a na jeho základě budou rozvíjet psychologické myšlení a aplikovat poznatky v praxi.
Požadavky
Zápočet: Písemně zpracovat jeden z okruhu osnovy předmětu a prokázat znalost základní literatury.
Garant
doc. Boris Iljuk, CSc.