Předmět Metody výzkumu v chemickém vzdělávání (KCH / RMVVC)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KCH / RMVVC - Metody výzkumu v chemickém vzdělávání, Přírodovědecká fakulta, Univerzita Hradec Králové (UHK).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
Specifika bádání v přírodních a společenských vědách se zaměřením na chemické vzdělávání.Pedagogický výzkum - opora pedagogické teorie a propojení s pedagogickou praxí v příkladech zaměřených na výuku chemie.Klíčové aspekty výzkumné činnosti: rešerše informačních zdrojů, badatelské záměry, výzkumné problémy, hypotézy - kvalifikované předpoklady.Design výzkumného projektu: etapy, výzkumný vzorek, výzkumné metody a nástroje, statistické procedury.Postkoncepční aspekty výzkumné činnosti: verifikace či falsifikace předpokladů, dílčí interpretace, zobecňující pohledy, analýza dalších rozvojových možností daného přístupu.Kvantitativní a kvalitativní výzkum v chemickém vzdělávání. Smíšená metodologie výzkumu.Validita výzkumných šetření se zaměřením na chemické vzděláváníReliabilita výzkumných šetření se zaměřením na chemické vzdělávání.Pozorování jako výzkumná metoda v chemickém vzdělávání.Explorační výzkumné metody v chemickém vzdělávání - dotazník.Explorační výzkumné metody v chemickém vzdělávání - rozhovor.Škálování jako výzkumná metoda v chemickém vzděláváníPedagogický experiment v chemickém vzdělávání.Obsahová analýza textů jako výzkumná metoda v chemickém vzdělávání.Q-metodologie jako výzkumná metoda v chemickém vzdělávání.Sémantický diferenciál ve výzkumu chemického vzdělávání.Sociometrické metody v chemickém vzdělávání.Případová studie jako výzkumná metoda v chemickém vzdělávání.Expertní posuzování jako výzkumná metoda v chemickém vzdělávání.Základy statistického zpracování výzkumných dat pomocí deskriptivních i induktivních metod statistické analýzy.
Garant
prof. PhDr. Martin Bílek, Ph.D.