Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Tvorba didaktických programů 2 (KIN / PDIP2)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KIN / PDIP2 - Tvorba didaktických programů 2, Přírodovědecká fakulta, Univerzita Hradec Králové (UHK).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

Přednášky1.memorandum celoživotniho učeni2. instruktivni X kostruktivní přístup k učení3. programované učení (spíše instruktivní přístup)4. projektový den (konstruktivní přístup)5. projektování vzdělávacích cílů (Mager)6. projektování učebních úloh (Tollingerová)7. zpětná vazba v učení (i problematika chybného výkonu) - Kulič8. programovací prostředky (klasické programovací jazyky, autorské jazyky, autorské systémy)9. typy učebních úloh v Authorware10. inspekční zpráva o stavu vybavenosti a využívání ICT ve školách----------------------------------------------------------------------SeminářeVyužití autorského systému pro konstrukci multimediálních didaktických počítačových aplikací pro SŠ. Využití rozšířených předloh doc.Nikla učebních úloh autorského systému Authorware pro konstrukci učebních úloh.

Získané způsobilosti

PřednáškaPosluchači sdělí podstatné informace z Memoranda celoživotniho učeni jako motivační argument pro studenty.Vysvětlí odlišnosti instruktivniho a kostruktivního přístupu k učení a ty dokumentují na příkladuprogramovaného učení (spíše instruktivní přístup) a projektového dne (konstruktivní přístup).Vysvětlí na materiálech zápočtu postup projektování vzdělávacích cílů dle Magera.Vysvětlí na materiálech zápočtu projektování učebních úloh dle D. Tollingerové.Vysvětlí podstatu a význam zpětné vazby v učení ve vztahu k problematice chybného výkonu(V. Kulič)Vysvětlí rozdíly v programovacích prostředcích (klasické programovací jazyky, autorské jazyky, autorské systémy).Vysvětlí problematiku typů uučebních úloh v Authorware.Analyzují poslední inspekční zprávu o stavu vybavenosti a využívání ICT ve školách. --------------------------------------CvičeníPosluchači prakticky vytvoří v autorském systému, s využitím metod programování a předloh doc. Nikla, kvalitní výukové prezentace a didaktické testy procvičovacího typu pro žáky SŠ.

Požadavky

Podmínky zápočtu: vypálit na CD-ROM + výtisky cílůVyprojektovat vzdělávací cíle (operacionalizace, kvalifikace, kvantifikace, kondicionalizace) a procvičovací testy pro 10 návazných výukových jednotek z konkrétní výukové discipliny:?10 vzdělávacích cílů pro domácí přípravu v tištěné podobě i v elektronické podobě - Word?10 vzdělávacích cílů pro domácí přípravu v elektronické podobě podle předlohy a6p?1 vzdělávací cíl pro souvislý výklad učiva v tištěné podobě (i v elektronické podobě) Word?10 procvičovacích testů v Authorware odpovídajících projektům vzdělávacích cílůProjekty obhájit.Podmínky zkouškyZnalost podstaty následujících okruhů:.memorandum celoživotniho učeni2. instruktivni X kostruktivní přístup k učení3. programované učení (spíše instruktivní přístup)4. projektový den (konstruktivní přístup)5. projektování vzdělávacích cílů (R. Mager)6. projektování učebních úloh (Tollingerová)7. zpětná vazba v učení (i problematika chybného výkonu) - Kulič8. programovací prostředky (klasické programovací jazyky, autorské jazyky, autorské systémy) 9. typy učebních úloh v Authorware10. analýza inspekční zprávy o stavu vybavenosti a využívání ICT ve školách

Garant

doc. PaedDr. Jiří Nikl, CSc.