Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Tvorba didaktických programů 1 (KIN / PTDP1)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KIN / PTDP1 - Tvorba didaktických programů 1, Přírodovědecká fakulta, Univerzita Hradec Králové (UHK).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

1 vymezení typů výukových materiálů pro elektronickou prezentaci2 posouzení možnosti didaktického využití elektronických výukovýchmateriálů3 volba vhodného programového prostředku pro tvorbu výukových materiálů4 charakterizovat výukové materiály pro prezentaci na interaktivní tabuli5 popis výhod a nevýhod využití interaktivní tabule v edukačnímprocesu6 vytvoření vlastní strukturovanou databázi informačních zdrojů na webu

Získané způsobilosti

Cílem studijního předmětu je vymezit výukové materiály a jejich typy, stanovit východiska pro tvorbu výukových materiálů, respektovat při tvorbě výukových materiálů autorský zákon. vymezit typy výukových materiálů pro elektronickou prezentaci. Posoudit možnosti didaktického využití elektronických výukových materiálů. Zvolit vhodný programový prostředek pro tvorbu výukových materiálů, charakterizovat výukové materiály pro prezentaci na interaktivní tabuli, popsat výhody a nevýhody využití interaktivní tabule v edukačním, procesu a vytvořit vlastní strukturovanou databázi informačních zdrojů na webu.

Literatura

http://vzdelavani-dvpp.eu/download/opory/final/23_rambousek.pdf.

Požadavky

Vypracování a obhájení projektů: -souboru počítačové aplikace 2 vzdělávacích cílů (operacionalizované, kvalifikované, kvantifikované, kondicionalizované)- 2 prezentací (texty, obrázky) - každá minim. 10 obrazovek a - 2 procvičovacích testů - každý minim. 10 úloh

Garant

Ing. Mgr. Josef Šedivý, Ph.D.