Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Německý jazyk OR IV (CJP / 0118)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu CJP / 0118 - Německý jazyk OR IV, Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem (UJEP).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

1. Tady je dobrá rada drahá...(Argumenty pro a proti samostatnému podnikání)2. Obchodní dopis - Objednávka3. Hledání dodavatele4. Obchodní jednání, fáze obchodního rozhovoru (kontakt se zákazníkem, diagnóza potřeb, nabídka, vyjednávání, uzavření obchodu)5. Dotazník, protokol o jednání. Test 16. Kupní smlouva7. Smluvní podmínky - dodací podmínky, Incoterms8. Smluvní podmínky - platební podmínky (směnka)9. Reklamace - ústní, písemné10. Obchodní dopis - upomínka11. Na výstavě - výstaviště v Německu, odborné výstavy a jejich produkty12. Na výstavě - dialogy, popisy produktů13. Práce s odborným textem. Test 2

Získané způsobilosti

Student si osvojí jazykové dovednosti v oblasti cizího jazyka pro akademické a profesní účely na úrovni B1-B2 společného evropského referenčního rámce pro jazyky.

Literatura

časopis Markt, Prager Zeitung. Bürger Josef. Česko-německý hospodářský slovník. Plzeň, Fraus, 1998. ISBN 80-85784-29-7.Docherty. Langenscheids Gro3worterbuch DaF. Langenscheidt, 1996. Sachs, R. Německá obchodní korespondence. Fraus, Plzeň. Plzeň, Fraus, 1999. ISBN 80-7238-018-4.Bürger Josef. Německo-český hospodářský slovník. Plzeň, Fraus, 1997. ISBN 80-85784-28-9.Lopuchovská, V. Nová učebnice obchodní němčiny 1. Praha, Management Press, 1997. ISBN 80-85943-42-5.Lopuchovská V., Bureš I. Nová učebnice obchodní němčiny 2, Marketing auf Deutsch. Praha, Management Press, 1998. ISBN 80-85943-53-0.Kettnerová, D. Píšeme a telefonujeme německy. Plzeň, Fraus, 1999. ISBN 80-7238-030-3.Conlin C. Unternehmen Deutsch. Stuttgart, Klett, 2000. ISBN 3-12-675730-8.

Požadavky

70% docházka1-3 dílčí testyaktivní spolupráce

Garant

Mgr. Dana Filipek, Ph.D.