Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Německý jazyk OR V (CJP / 0119)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu CJP / 0119 - Německý jazyk OR V, Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem (UJEP).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

1. Výzkum trhu2. Práce s odbornými ekonomickými texty3. Reklama - cíl, prostředky, cílové skupiny, analýza reklam4. Pan Novák zaměstnává asistentku (činnosti, dovednosti, znalosti sekretářky)5. Obchodní dopis - odpověď na upomínku6. Pan Novák se účastní výstavy - organizace, činnosti vystavovatele a návštěvníka7. Obchodní dopis - Žádost o kreditní informace8. Německá firma otevírá sklad v ČR9. Schéma podniku- jednotlivá oddělení a jejich činnosti10. Obchodní dopis - Úvěrové informace11. Práce s elektronickými texty - odborná terminologie, vyhledávání, překlady12. Prezentace studovaného oboru a jeho charakteristika z hlediska studia a uplatnění v praxi13. Struktura univerzity, fakulty, akademický rok a jeho části, systém studia (kurzy - názvy, obsah, kreditní systém, struktura univerzity, fakulty, diplomová práce, státní závěrečná zkouška)

Získané způsobilosti

Student si osvojí jazykové dovednosti v oblasti cizího jazyka pro akademické a profesní účely na úrovni B1-B2 společného evropského referenčního rámce pro jazyky.

Literatura

Bürger Josef. Česko-německý hospodářský slovník. Plzeň, Fraus, 1998. ISBN 80-85784-29-7.Luscher Renate. Deutschland nach der Wende. Ismaning, Hueber, 2001. ISBN 3-19-007415-1.Sachs, R. Německá obchodní korespondence. Fraus, Plzeň. Plzeň, Fraus, 1999. ISBN 80-7238-018-4.Bürger Josef. Německo-český hospodářský slovník. Plzeň, Fraus, 1997. ISBN 80-85784-28-9.Lopuchovská V., Bureš I. Nová učebnice obchodní němčiny 2, Marketing auf Deutsch. Praha, Management Press, 1998. ISBN 80-85943-53-0.Noviny - www.sueddeutsche.de , www.die-zeit.de , www.franfurter-allgemeine.de. null

Požadavky

70% docházka1 zápočtový testaktivní spolupráce

Garant

Mgr. Dana Filipek, Ph.D.

Vyučující

Mgr. et Bc. Radim Holeček