Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Pedagog. praxe IV (30 dní) -Vych. (CPP / 0014)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu CPP / 0014 - Pedagog. praxe IV (30 dní) -Vych., Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem (UJEP).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

Praxi student vykoná na jím zvoleném zařízení, škole, které poskytují speciálně-pedagogickou péči o klienty, věk klientů je neomezený. Tento výběr podléhá schválení Centra praxe. Výběr zařízení se doporučuje s ohledem na následnou praxi č.V. v zaměření na klienty. Při výběru se doporučuje jedno zařízení pro mentální handicapy klientů a druhé se zaměřením na tělesně postižené klienty. Pokud by bylo zvoleno zařízení s péčí o kombinované handicapy, bude praxe č. IV. a č. V. vykonána na různých odděleních.První týden praxe se student adaptuje na podmínky zařízení, na klienty a na svého vedoucího vychovatele, hospituje a provádí asistentské práce, realizuje první samostané výstupy pod vedením vychovatele. Další týdny student v určeném rozsahu realizuje výchovnou činnost, vykonává i další povinnosti vychovatele, zúčastní se dalších plánovaných akcí, podrobně se seznámí s dokumentací.

Získané způsobilosti

Student je seznámen s organizací a přípravou výchovně vzdělávací činnosti a s pedagogickou dokumentací.Má zkušenosti se samostatnou realizací výchovně vzdělávací činnosti. Je schopen provádět analýzu výsledků výchovné činnosti a vlastního pedagogického výkonu.

Literatura

Krejčířová,K. Kapitoly ze speciální pedagogiky. Praha, 2002. Pipeková a kol. Kapitoly ze speciální pedagogiky. Brno, 1998. Mrázová,E. Úvod do speciální pedagogiky. Ústí nad Labem, 1998.

Garant

Ing. Josef Vozáb

Vyučující

Mgr. Lukáš CírusPhDr. Jaroslav Zukerstein, Ph.D.