Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Didaktika NJ III -SŠ (KGER / 0021)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KGER / 0021 - Didaktika NJ III -SŠ, Filozofická fakulta, Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem (UJEP).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

Práce na systému slovní zásoby němčiny v hodinách cizího jazyka. 3hodPráce na gramatickém systému němčiny v hodinách cizího jazyka. 3hodPráce na foneticko-fonologickém systému němčiny v hodinách cizího jazyka. 3hodPráce na graficko-ortografickém systému němčiny v hodinách cizího jazyka. 3hodRozvoj receptivních řečových dovedností: poslech s porozuměním v hodinách cizího jazyka. 3hodRozvoj receptivních řečových dovedností: čtení s porozuměním v hodinách cizího jazyka. 3hodRozvoj produktivních řečových dovedností: ústní projev v hodinách cizího jazyka. 3hodRozvoj produktivních řečových dovedností: písemý projev v hodinách cizího jazyka. 3hodSpecifické a kombinované řečové dovednosti a jejich rozvoj v hodinách cizího jazyka: překlad, tlumočení, hlasité čtení, diktát. 4hod

Získané způsobilosti

Studující si upevní dosavadní kompetence v oblasti řízení cizojazyčného vyučování-učení, tj. jsou schopni naplánovat, realizovat a evaluovat vyučovací jednotku / hodinu s ohledem na zvolený cíl. Akcentován je komplexní přístup k výuce cizího jazyka, tak jako reflexe vlastní role učitele cizího jazyka.

Literatura

HÄUSSERMANN, U., PIEPHO, H.-E. Aufgaben-Handbuch Deutsch als Fremdsprache: Abriss einer Aufgaben- und Übungstypologie. München, 1996. Choděra, R. a kol. Didaktika cizích jazyků: úvod do vědního oboru. Praha, 2006. NEUNER, G., HUNFELD, H. Methoden des fremdsprachlichen Unterrichts. München, 1993. KOL. Nürnberger Empfehlungen zum frühen Fremdsprachenlernen. Köln, 1996. RIES, L., KOLLÁROVÁ, E. (eds.). Svět cizích jazyků dnes: inovační trendy v cizojazyčné výuce. Svet cudzích jazykov dnes: Inovačné trendy v cudzojazyčnéj výuce. Bratislava, 2004.

Požadavky

- aktivní účast na seminářích- seminární práce (téma: aktuální otázky lingvodidaktiky)- výstup - microteaching- dílčí testy- minireferáty - orientace v literatuře oboru