Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Souvislá pedagogická praxe I (KHI / 2SPP1)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KHI / 2SPP1 - Souvislá pedagogická praxe I, Filozofická fakulta, Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem (UJEP).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

1. Motivační setkání(hospitace, ukázkové výstupy, požadavky, praktická cvičení)2. Vlastní praxe- hospitační činnost- asistentská činnost- přípravná činnost- konkrétní výuka- inspekční činnost- komunikace s vyučujícími- evaluace3. Zpráva o praxi4. Evaluační workshop

Získané způsobilosti

Student si ověří v praxi přípravu a využití různých typů materiálů pro praktické užití v hodině, školním i mimoškolním prostředí (pracovní list, diskusní pavučina, portfolio, prezentace, test, skupinová práce, diskuse, práce s filmovou sekvencí, exkurze apod.)Student pozná a popíše konkrétní situaci výuky dějepisu na vybraném školním zařízení. Spolupracuje se svým cvičným učitelem a dalšími zaměstnanci školy.Student umí vytvořit tematický celek pro výuku dějepisu a jeden takový zpracuje.Student dokáže popsat úskalí přípravy na vyučovací jednotku, vzorové přípravy předloží a obhájí v rozboru.Student si ověřuje osobní vzdělávací styl a praktické předpoklady pro výkon učitelského povolání.

Požadavky

Student připraví a obhájí své portfolio z praxe:1. záznam z hospitace (schéma lekce, cíle, atmosféra, pozorování vybraného objektu)2. přehled odučených hodin s vyznačenými cíli v optimálním případě jako tematický plán určitého celku3. dvě přípravy na hodinua) tradiční, výkladováb) netradiční, s využitím inovativních postupů4. zpráva o stavu výuky dějepisu na daném školském zařízení 5. popis asistentské činnosti6. sebeevaluace7. vzorová výuková prezentace8. využití filmové sekvence ve výuceStudent získá pozitivní hodnocení od svého cvičného učitele.Student získá pozitivní hodnocení od svého koordinátora praxe, respektive od jím pověřeného zástupce.Student je schopen reflektovat svá vystoupení na praxi tak, aby se jeho pedagogické dovednosti zlepšily.

Garant

Mgr. Josef Märc