Předmět Cizojazyčné praktikum - AJ (KCJ / MAJPR)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KCJ / MAJPR - Cizojazyčné praktikum - AJ, Fakulta sociálně ekonomická, Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem (UJEP).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
1. Teorie - Úvod, struktura, podmínky, cíle kurzu, obecně o marketingu2. Teorie - Marketing, definice, případová studie, terminologie, funkce marketingu, koncepce, její historický vývoj, strategie, plánování, vztah M mixu a cílového trhu3. Revize látky, konverzace4. Revize látky, konverzace5. Teorie - zákon klesající poptávky, market, nabídka X poptávka, elasticita a její vztah k marketingu6. Revize látky, konverzace7. Revize látky, konverzace8. Teorie - Cílový trh, segmentace trhu - hledání příležitostí, strategie, postup v 7 krocích Případová studie: informace o firmě9. Revize látky, konverzace, řešení simulace10. Revize látky, konverzace, řešení simulace11. Případová studie: řešení simulace12. Případová studie: řešení simulace / vyhodnocování simulace13. Případová studie: vyhodnocení simulace
Literatura
JEROME MCCARTHY, E. / WILLIAM D. PERREAULT, JR. Basic Marketing, Von Hoffman Press, Boston, MA. Inc. 1990.