Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Marketingové řízení (KMG / 1MARI)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KMG / 1MARI - Marketingové řízení, Fakulta sociálně ekonomická, Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem (UJEP).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

1. Strategie výrobkových řad, značek a balení2. Řízení obchodu se službami3. Tvorba cenových strategií4. Řízení distribuce5. Strategie maloobchodu6. Strategie velkoobchodu a fyzické distribuce7. Strategie marketingové komunikace8. Programy efektivní propagace9. Strategie přímého marketingu10. Řízení prodejní propagace public relations11. Public relations12. Řízení prodejní síly13. Zavádění marketingových programů14. Hodnocení a kontrola marketingových aktivit

Získané způsobilosti

Po úspěšném absolvovaném kurzu budou studenti schopni:- aplikovat jednotlivé prvky marketingového mixu v praxi- formulovat produktovou politiku podniku a její význam v souvislosti s rozhodnutím o produktu- určit vhodný výběr odbytových cest a funkcí pro podnik- vysvětlit úlohu maloobchodu a velkoobchodu v odbytové cestě- zjistit, jakým způsobem ovlivňují rozhodnutí o ceně cíle marketingu a její strategii - vysvětlit způsoby, jakým podniky upravují ceny a proč uvažují o změně ceny- popsat úlohu jednotlivých prvků marketingové komunikace- posoudit rozdíl mezi marketingovou komunikací a propagací- srovnat, jak souvisí pozice marketingového oddělení s pozicí podniku na trhu

Literatura

Kotler, P.,& Keller, K. L. Marketing management. 14 vydání.Praha: Grada, 2013. Přikrylová, J., & Jahodová, H. Moderní marketingová komunikace. Praha: Grada, 2010. Vysekalová, J., & Mikeš, J. Image a firemní identita. Praha: Grada, 2009. Jakubíková, D. Strategický marketing. 2. rozšířené vydání.Praha: Grada, 2013. Horáková, I., & Stejskalová, D., & Škapová, H. Strategie firemní komunikace. 2. rozšířené vydání.Praha: Management Press, 2008.

Požadavky

Účast na přednášce je doporučena. Podmínkou absolvování předmětu bude složení zkoušky. Zkouška bude mít písemnou formu. Písemný test se skládá z uzavřených, případně i otevřených, otázek. Otázky budou formulovány tak, aby umožnily studentům prezentovat svoje schopnosti teoretické i formulační. Z nabízených variant odpovědí u uzavřených otázek může být více než jedna správná odpověď, mohou být správně i všechny možnosti nebo žádná z nabízených odpovědí nemusí být správná. V časovém limitu max. 60 minut studenti zpracují odpovědi na otázky. Známkovací stupnice: 90 -100%: Výborně (1) 75-89%: Velmi dobře (2) 60- 74%: Dobře (3) Pokud student nezíská minimálně 60% z testu, neprospěl u zkoušky, má ještě nárok na dva opravné pokusy.

Garant

Ing. Michaela Jánská, Ph.D.