Předmět Marketingová rozhodnutí a data (KMG / 2MRAD)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KMG / 2MRAD - Marketingová rozhodnutí a data, Fakulta sociálně ekonomická, Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem (UJEP).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Literatura
FORET, M. Marketingový průzkum. Poznáváme svoje zákazníky. Computer Přes, a.s., Brno, 2008. ISBN 978-80-251-2158-3. FORET, M., STAVKOVÁ, J., VAŇOVÁ, A. Marketingový výzkum. Distanční studijní podpora. SVŠE, Znojmo, 2006. ISBN 80-239-7755-5. KOZEL, R. Moderní marketingový výzkum. Grada Publisching, a.s., Praha, 2006.ISBN 80-247-0966-X. HAGUE, P. Průzkum trhu: příprava, výběr vhodných metod, provedení, interpretace získaných údajů. CP Books, Brno, 2005. ISBN 80-7226-917-8. HENDL, J. Přehled statistických metod zpracování dat. Praha, 2004. ISBN 80-7178-820-1.KUBÁTOVÁ, J. Statistické metody pro ekonomickou praxi. Univerzita Palackého, Olomouc, 2004. ISBN 80-244-0806-6. BRABENEC, V., ŠAŘECOVÁ, P. Statistické metody v marketingu a obchodu, vybrané přednášky a příklady. ČZU PEF, Praha, 2001. ISBN 80-213-0747-1. HIDLS, R., HRONOVÁ S., SEGER J., FISCHER J. Statistika pro ekonomy. Professional Publishing, Praha, 2007. ISBN 978-80-86946-43-6. PECÁKOVÁ, I. Statistika v terénních průzkumech. Professional Publishing, Praha, 2008. ISBN 978-80-86946-74-0. HEBÁK, P., HUSTOPECKÝ, J., JAROŠOVÁ, E., PECÁKOVÁ, I. Vícerozměrné statistické metody (1). Informatorium, s. r. o., Praha, 2007. ISBN 978-80-7333-056-9. BUDÍKOVÁ, M., LERCH, T., MIKOLÁŠ, Š. Základní statistické metody. Masarykova univerzita, Brno, 2005. ISBN 80-210-3886-1.
Vyučující
Ing. Alena Zábranská, Ph.D.Ing. Alena Zábranská, Ph.D.