Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Marketingová rozhodnutí a data (KMG / 2MRAD)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KMG / 2MRAD - Marketingová rozhodnutí a data, Fakulta sociálně ekonomická, Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem (UJEP).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Literatura

FORET, M. Marketingový průzkum. Poznáváme svoje zákazníky. Computer Přes, a.s., Brno, 2008. ISBN 978-80-251-2158-3. FORET, M., STAVKOVÁ, J., VAŇOVÁ, A. Marketingový výzkum. Distanční studijní podpora. SVŠE, Znojmo, 2006. ISBN 80-239-7755-5. KOZEL, R. Moderní marketingový výzkum. Grada Publisching, a.s., Praha, 2006.ISBN 80-247-0966-X. HAGUE, P. Průzkum trhu: příprava, výběr vhodných metod, provedení, interpretace získaných údajů. CP Books, Brno, 2005. ISBN 80-7226-917-8. HENDL, J. Přehled statistických metod zpracování dat. Praha, 2004. ISBN 80-7178-820-1.KUBÁTOVÁ, J. Statistické metody pro ekonomickou praxi. Univerzita Palackého, Olomouc, 2004. ISBN 80-244-0806-6. BRABENEC, V., ŠAŘECOVÁ, P. Statistické metody v marketingu a obchodu, vybrané přednášky a příklady. ČZU PEF, Praha, 2001. ISBN 80-213-0747-1. HIDLS, R., HRONOVÁ S., SEGER J., FISCHER J. Statistika pro ekonomy. Professional Publishing, Praha, 2007. ISBN 978-80-86946-43-6. PECÁKOVÁ, I. Statistika v terénních průzkumech. Professional Publishing, Praha, 2008. ISBN 978-80-86946-74-0. HEBÁK, P., HUSTOPECKÝ, J., JAROŠOVÁ, E., PECÁKOVÁ, I. Vícerozměrné statistické metody (1). Informatorium, s. r. o., Praha, 2007. ISBN 978-80-7333-056-9. BUDÍKOVÁ, M., LERCH, T., MIKOLÁŠ, Š. Základní statistické metody. Masarykova univerzita, Brno, 2005. ISBN 80-210-3886-1.

Vyučující

Ing. Alena Zábranská, Ph.D.Ing. Alena Zábranská, Ph.D.