Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Psychologie trhu (KMG / 2PSTR)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KMG / 2PSTR - Psychologie trhu, Fakulta sociálně ekonomická, Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem (UJEP).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

1. Úvod do psychologie trhu(vymezení a vývoj psychologie trhu, pojetí a členění psychologie trhu, rozvoj psychologie trhu v ČR a v zahraničí)2. Metody psychologie trhu(Obecná a metodologická východiska výzkumu trhu, základní charakteristika a metody výzkumu trhu)3. Kupní chování spotřebitelů(Základní přístupy k analýze chování spotřebitelů, faktory ovlivňující chování spotřebitelů, typologie chování spotřebitelů)4. Nakupování - rozhodnutí o koupi, spotřebitelská důvěra, zboží, výrobky, obchodní značky a loajalita zákazníků5. Spoření - teorie spoření, faktory ovlivňující spoření, makroekonomické důsledky spoření6. Poskytování darů - podstata a rozsah poskytování darů, altruismus, charitativní dary, faktory ovlivňující charitativní dary7. Sázení, hry o peníze a jiné hodnoty - faktory, které ovlivňují chování při sázkových hrách, modely rozhodování s rizikem, teorie sázkových her8. Peníze - ekonomický přístup k penězům, teorie psychologie peněz9. Reklama - cíle a účinek reklamy, reklama a jednotlivec, reklama a společnost10. Psychologické aspekty obchodního jednání a prodeje(Optimální vztah mezi prodejcem a zákazníkem, průběh prodejního rozhovoru, metody výcviku prodejních činností)11. Psychologie prodeje(Management času, stanovení cíle, komunikační dovednosti, identifikace osobnostního typu zákazníka, budování vztahu, ovládání stresu)12. Psychologické aspekty propagace(Vymezení, vývoj a základní úkoly psychologie propagace, výzkumy účinnosti propagace, analýza image)13. Specifické problémy psychologie zahraničního trhu(Osobnostní předpoklady a psychické nároky práce na zahraničních trzích, specifika stylu a obchodního jednání se zahraničními partnery, podmínky dlouhodobého pracovního působení v zahraničí)14. Shrnutí, aktualizace a propojení všech tematických celků(Všechny probrané tematické celky budou vzájemně komparovány a aktualizovány na případových studiích z podnikové praxe)

Literatura

VYSEKLALOVÁ, J. A KOL. CHOVÁNÍ ZÁKAZNÍKA, Grada, Praha, 2011, ISBN 978-80-247-3528-3. GENTNER,F. NEUROMARKETING IN THE B-TO-B SECTOR, Diplomica Verlag, Hamburg, DE, 2012, ISBN 978-3-8428-7282-0. VYSEKLALOVÁ, J. A KOL. PSYCHOLOGIE REKLAMY. Grada, Praha, 2012, ISBN 978-80-247-4005-8. VYSEKLALOVÁ, J. A KOL. REKLAMA, JAK DĚLAT REKLAMU,Grada, Praha, 2010, ISBN 978-80-247-3492-7. BÁRTOVÁ, H., BÁRTA V., KOUDELKA, J., ET AL. SPOTŘEBITEL: (chování spotřebitele a jeho výzkum). Vyd. 1. Praha : Oeconomica, 2007. 254 s. ISBN 978-80-245-1275-4.

Požadavky

Závěrečná SWOT analýza

Vyučující

PhDr. Alice Reissová, Ph.D.PhDr. Alice Reissová, Ph.D.