Předmět Základy marketingu (KMG / 7ZMAR)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KMG / 7ZMAR - Základy marketingu, Fakulta sociálně ekonomická, Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem (UJEP).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
1. Pojetí marketingu2. Marketingové prostředí3. Výrobek, životní cyklus výrobku4. Cena a cenové strategie5. Podpora prodeje a propagace6. Distribuční kanály7. Průzkum a analýza trhu8. Segmentace trhu9. Analýza spotřebitelských trhu a kupního chování10. Marketingový informační systém11. Marketing služeb12. Marketigová komunikace13. Public relations
Literatura
KOTLER,P., TRIAS DE BES,F. Inovativní marketing. Jak kreativním myšlením vítězit u zákazníků. Praha: Grada Publishing, 2005. BOUČKOVÁ, J. Marketing. C. H. Beck Praha 2003. KOTLER,P., KELLER,K.L. Marketing Management. Hardcover Publisher: Prentice Hall International, 2005. KOTLER, P.,ARMSTRONG,G. Marketing. Praha: Grada Publishing, 2004.