Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Marketingová rozhodnutí a data (KMG / DMRAD)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KMG / DMRAD - Marketingová rozhodnutí a data, Fakulta sociálně ekonomická, Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem (UJEP).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

1. Úvod do problematiky, specifičnosti požadavků na statistická data a statistické analýzy z pohledu marketingových průzkumů.2. Statistické hodnocení výzkumu trhů a chování spotřebitele.3. Přehled typů veličin s důrazem na typy nejčastěji používané při marketingových průzkumech.4. Typy studií - pilotní průzkum, kohorta, průřezové studie. Možnosti jejich využití.5. Proces marketingových výzkumů. Přípravná etapa - definování problému, cíl výzkumu, formulace hypotéz6. Problematika získávaní dat - techniky výběrů, odhad potřebného rozsahu.7. Zpracování kvalitativních dat - deskripce a analýza kategoriálních veličin.8. Zpracovávání pořadových dat, deskripce údajů, základní statistické postupy.9. Analýza zjištěných údajů. Měření závislosti číselných a slovních znaků, cíle měření.10. Interpretace výsledků. Metody prezentace marketingových dat.11. Tvorba grafů, interpretace výsledků grafů.12. Prezentace výsledků, prezentace závěrečné zprávy, písemný obsah, ústní prezentace.13. Návrh vlastního průzkumu.14. Realizace vlastního průzkumu - získávání dat. Analýza získaných dat. Prezentace výsledků.

Literatura

FORET, M. Marketingový průzkum. Poznáváme svoje zákazníky. Computer Přes, a.s., Brno, 2008. ISBN 978-80-251-2158-3. FORET, M., STAVKOVÁ, J., VAŇOVÁ, A. Marketingový výzkum. Distanční studijní podpora. SVŠE, Znojmo, 2006. ISBN 80-239-7755-5. KOZEL, R. Moderní marketingový výzkum. Grada Publisching, a.s., Praha, 2006.ISBN 80-247-0966-X. HAGUE, P. Průzkum trhu: příprava, výběr vhodných metod, provedení, interpretace získaných údajů. CP Books, Brno, 2005. ISBN 80-7226-917-8. HENDL, J. Přehled statistických metod zpracování dat. Praha, 2004. ISBN 80-7178-820-1.KUBÁTOVÁ, J. Statistické metody pro ekonomickou praxi. Univerzita Palackého, Olomouc, 2004. ISBN 80-244-0806-6. BRABENEC, V., ŠAŘECOVÁ, P. Statistické metody v marketingu a obchodu, vybrané přednášky a příklady. ČZU PEF, Praha, 2001. ISBN 80-213-0747-1. HIDLS, R., HRONOVÁ S., SEGER J., FISCHER J. Statistika pro ekonomy. Professional Publishing, Praha, 2007. ISBN 978-80-86946-43-6. PECÁKOVÁ, I. Statistika v terénních průzkumech. Professional Publishing, Praha, 2008. ISBN 978-80-86946-74-0. HEBÁK, P., HUSTOPECKÝ, J., JAROŠOVÁ, E., PECÁKOVÁ, I. Vícerozměrné statistické metody (1). Informatorium, s. r. o., Praha, 2007. ISBN 978-80-7333-056-9. BUDÍKOVÁ, M., LERCH, T., MIKOLÁŠ, Š. Základní statistické metody. Masarykova univerzita, Brno, 2005. ISBN 80-210-3886-1.

Vyučující

Ing. Alena Zábranská, Ph.D.