Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět PVK- Marketingové strategie (KMG / MPV02)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KMG / MPV02 - PVK- Marketingové strategie, Fakulta sociálně ekonomická, Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem (UJEP).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

1. Metody strategické analýzy2. Stanovení strategie výrobků, výrobkových řad, značek a balení3. Tvorba cenových strategií a programů4. Tvorba a řízení hodnotových cest, distribuce5. Strategie maloobchodu6. Strategie velkoobchodu a fyzické distribuce7. Strategie integrované komunikace8. Řízení hromadné komunikace9. Strategie přímého marketingu a osobního prodeje10. Marketingové strategie založené na hodnotě zákazníka11. Organizační a etické předpoklady zavádění marketingových programů12. Marketingové strategie v podmínkách globalizace13. Hodnocení a kontrola marketingových aktivit. Marketingový audit.

Získané způsobilosti

Po úspěšném absolvování budou studenti schopni:- zhodnotit faktory, které ovlivňují uplatnění strategického marketingu;- zvolit vhodné postupy analýzy aktuálního vnějšího a vnitřního prostředí podniku;- doporučit postupnost kroků při tvorbě marketingové strategie; - navrhnout postup tvorby marketingové strategie v podnicích, působících v různých oborech;- zdůvodnit volbu odpovídajících kritérií pro posouzení marketingové strategie v různých fázích její tvorby, implementace, realizace a evaluace.

Literatura

Kotler, P., & Keller, K.L. Marketing management. 14 vydání. Praha: Grada, 2013. Jakubíková, D. Strategický marketing- strategie a trendy. 2. rozšířené vydání. Praha: Grada, 2013. Celer, Č. Marketing. E-learningový kurz marketingu. MOODLE FSE UJEP. [online]. Přístup dne 28.01.2014, z https://fselearning.ujep.cz/course/view.php?id=75. Mcdonald, M., & Wilson, H. Marketingový plán. Praha: BIZBOOKS, 2012. Kotler, P.,& Kotler, M. Osm strategií růstu. Praha: BIZBOOKS, 2013. Denny, R. Prodejem k vítězství. Praha: BIZBOOKS, 2013.

Požadavky

Účast na přednáškách je doporučena (není nijak kontrolována nebo do hodnocení započítávána). Cvičení jsou povinná, předpokládá se 75% účast na cvičeních. Nesplnění této podmínky neumožňuje studentovi odevzdat seminární práci.Podmínkou pro udělení zápočtu je:a) aktivita na cvičeních b) vypracování seminární práce c) obhajoba seminární práce Pro dosáhnutí zápočtu bude hodnocená účast na cvičeních a vypracování seminární práce na dohodnuté téma. Cílem je praktická aplikace tématu pro konkrétní případ z praxe. Daná seminární práce bude prezentovaná v rámci cvičení. Hodnocená bude schopnost aplikovat teoretické poznatky při koncipování marketingové strategii, jako i formu a originalitu způsobu její prezentace. Známkovací stupnice:Aktivní účast na cvičení: 5b. Seminární práce: 25b. (Vypracování ve dvojicích. Písemná část: 15 bodů; Obhajoba: 10 bodů)Dosáhnutí max. počet bodů: 30 b.Dosáhnutí min. počet bodů: 23 b. Pro dosáhnutí zkoušky je nutno složit písemný test, který se skládá z uzavřených, případně i otevřených, otázek. Otázky budou formulovány tak, aby umožnily studentům prezentovat svoje schopnosti teoretické i formulační. Z nabízených variant odpovědí u uzavřených otázek může být více než jedna správná odpověď, mohou být správné i všechny možnosti nebo žádná z nabízených odpovědí nemusí být správná. V časovém limitu max. 60 minut studenti zpracují odpovědi na otázky. Známkovací stupnice pro udělení zkoušky:90 -100%: Výborně (1)75-89%: Velmi dobře (2)60- 74%: Dobře (3) Pokud student nezíská minimálně 60% z testu, neprospěl u zkoušky, má ještě nárok na dva opravné pokusy.

Garant

Ing. Michaela Jánská, Ph.D.