Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Marketing (KMG / PMARK)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KMG / PMARK - Marketing, Fakulta sociálně ekonomická, Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem (UJEP).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

1. Význam marketingu2. Řízení marketingového procesu a plánování3. Marketing informačních systémů4. Marketingové prostředí5. Spotřebitelské trhy6. Poznávání konkurence7. Měření a předpovídání poptávky trhu8. Identifikace tržních segmentů9. Strategie pro odlišování a umísťování nabídky10. Vývoj, testování a zavádění nových výrobků a služeb11. Řízení výrobků pomocí jejich životního cyklu12. Strategie tržního vůdce13. Strategie pro globální trhy

Literatura

KOTLER,P., TRIAS DE BES,F. Inovativní marketing. Jak kreativním myšlením vítězit u zákazníků. Praha: Grada Publishing, 2005. BOUČKOVÁ, J. Marketing. C. H. Beck Praha 2003. KOTLER,P., KELLER,K.L. Marketing Management. Hardcover Publisher: Prentice Hall International, 2005. KOTLER, P.,ARMSTRONG,G. Marketing. Praha: Grada Publishing, 2004. HOMBURG, CH., KROHMER, H. Marketingmanagement.Strategie - Instrumente - Umsetzung - Unternehmensführung. Wiesbaden: Gabler, 2003. JANATKA. Mezinárodní obchod a mezinárodní marketing. Praha: NC Publishing, 2008.

Požadavky

Průběžné hodnocení, závěrečný test