Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Marketing a výzkum trhu (KMG / PMAVT)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KMG / PMAVT - Marketing a výzkum trhu, Fakulta sociálně ekonomická, Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem (UJEP).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

1. Úvod do marketingu, význam marketingu, hlavní zásady a základní pojmy marketingu2. Marketingový proces a plánování3. Analýza kupního chování4. Podnik v marketingovém prostředí5. Identifikace tržních segmentů, výběr cílových skupin a tvorba tržní pozice6. Produkt - značka produktu, životní cyklus produktu, vývoj nového produktu7. Cena a obchodní operace8. Komunikační mix9. Marketingový výzkum, podstata, význam a jeho hlavní etapy10. Informační a organizační předpoklady výzkumu11. Metody marketingového výzkumu12. Výběr, význam výběru. Vztah základního souboru a vzorku - pojem reprezentativity13. Kvalitativní výzkum - základní metody a techniky

Literatura

KOTLER, Philip, KELLER, Kevin L. Marketing management. 14 vydání. Praha: Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4150-5. FORET, Miroslav. Marketingový průzkum. 2. vydání. Praha: BIZBOOKS, 2012. ISBN 80-7169-255-7. KOZEL, Roman, MYNÁŘOVÁ, Lenka, SVOBODOVÁ, Lenka. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. Praha: Grada, 2011. ISBN 978-80-247-3527-6. ZAMAZALOVÁ, Marcela a kol. Marketing. 2. přepracované vydání. Praha: C. H. Beck, 2010. ISBN 978-80-7400-115-4. JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing- strategie a trendy. 2. rozšířené vydání. Praha: Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4670-8. KARLÍČEK, Miroslav a kol. Základy marketingu. Praha: Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4208-3.

Požadavky

Výstupy pro kontrolu: individuální a týmové práce studentů zaměřené na řešení strategických i takticko-operativních marketingových aktivit podnikatelských subjektů.

Garant

doc. Ing. Čeněk Celer, CSc.