Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět PVK- Marketing měst a obcí (KMG / PPV04)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KMG / PPV04 - PVK- Marketing měst a obcí, Fakulta sociálně ekonomická, Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem (UJEP).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

1. Postavení měst a obcí v systému veřejné správy, dopady modernizace veřejné správy na jejich řízení, úloha marketingu ve veřejné správě2. Vývoj marketingu měst a obcí, jejich marketingové koncepce, typologie měst a obcí3. Marketingové prostředí měst a obcí4. Marketingový informační systém a marketingový výzkum5. Positioning měst a obcí6. Segmentace trhu měst a obcí, vymezení základních cílových skupin, jejich význam pro města a obce7. Marketingový mix měst a obcí - produkt8. Marketingový mix měst a obcí - cena, distribuce9. Marketingový mix měst a obcí - komunikační mix10. Marketingový mix měst a obcí - materiální prostředí, lidé, procesy a partnerství11. Strategické řízení měst a obcí - plánování obce, analýza silných a slabých stránek měst a obce, identifikace jejich příležitostí a hrozeb12. Realizace strategie měst a obcí13. Podnikatelská kultura měst a obcí

Literatura

SKOŘEPA, Ladislav, JEŽEK Jiří, JEŽKOVÁ Renata. Marketing měst a obcí. České Budějovice: Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2008. ISBN 978-80-86708-55-3. VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing obcí. Karviná: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné, 2011. ISBN 978-80-7248-695-3. PAULIČKOVÁ, Renáta. Teoretické otázky regionálneho a mestského marketingu. Plzeň: Západočeská univerzita, 2005. ISBN 80-704-3365-5. JANEČKOVÁ, Lidmila, VAŠTÍKOVÁ Miroslava. Marketing měst a obcí. Praha: Grada Publishing, 1999. ISBN 80-716-9750-8. VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb - efektivně a moderně. 2. aktualizované a rozšířené vydání. Praha: Grada, 2014. ISBN 978-80-247-2721-9. LACINA, Karel, KALA Tomáš. Regionální a mezinárodní marketing. Hradec Králové: Gaudeamus, 2003. ISBN 80-704-1929-6.

Požadavky

Aktivní účast na hodinách; závěrečný test

Garant

doc. Ing. Pavol Kita, PhD.