Předmět VK- Geomarketing (KMG / W0003)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KMG / W0003 - VK- Geomarketing, Fakulta sociálně ekonomická, Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem (UJEP).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
1. Marketing území - přínosy geografie pro marketing, pojem geomarketing2. Proces segmentace a targetingu z pohledu geomarketingu3. Nákupní chování zákazníka na daném území4. GIS (Geografický informační systém)5. Vybrané metody výzkumu z hlediska geomarketingu6. Modely v maloobchodu7. Prostorové strategie maloobchodu z hlediska geomarketingu8. Marketingový mix z hlediska geomarketingu9. Geo-merchandizing10. Cenová politika daného území11. Využití nástrojů propagace pro geomarketing12. Direct marketing jako podmnožina geomarketingu13. Praktické aspekty geomarketingu
Literatura
KITA P. a kolektív. Geografický informačný systém - inovatívny nástroj posilňovania konkurencieschopnosti maloobchodných podnikov. Bratislava : EKONÓM ,2013. [12,4 AH]. ISBN 978-80-225-3716-2. LONGLEY P. A., GOODCHILD M., MAGUIR D. J., RHIND D. W. Geographic Information Systems and Science. 3. vydání. New York: Wiley, 2010. ISBN 978-0470721445. KITA J. Geomarketing. Bratislava: EKONÓM, 2013. [4,262 AH]. ISBN 978-80-225-3706-3. CLIQUET G. Geomarketing. Methods and Strategies in Spatial Marketing. United Kindom: Iste. 2013. ISBN 978- 1-905209-07-1. KITA J. a kol. Marketing. Bratislava: Iura Edition, 2010. [24,50 AH]. ISBN 978-80-8078-327-3. KITA P. a kolektív. Teoretické a praktické aspekty geografického informačného systému ako zdroja strategickej inovácie z hľadiska posilňovania konkurencieschopnosti podnikov : zborník vedeckých statí projektu VEGA 1/0039/11. Bratislav: EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3686-8.
Vyučující
doc. Ing. Pavol Kita, PhD.