Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět VK- Marketing služeb (KMG / W1007)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KMG / W1007 - VK- Marketing služeb, Fakulta sociálně ekonomická, Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem (UJEP).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

1. Podstata a charakteristiky služeb.2. Podstata marketingu služeb a jeho specifika.3. Marketingový mix služeb.4. Strategické marketingové plánování v oblasti služeb.5. Marketingový výzkum ve službách.6. Kvalita služeb. Význam kvality služeb, kvalita služeb versus kvalita výrobků.7. Produkt ve službách.8. Ceny služeb a cenová tvorba v oblasti služeb.9. Distribuce služeb.10. Marketingová komunikace ve službách.11. Lidé ve službách.12. Marketing cestovního ruchu.13. Marketing neziskových organizací.

Získané způsobilosti

Po úspěšném absolvování kurzu budou studenti schopni:- popsat typy marketingu v službách a vlastnosti služeb;- rozlišit strategie v sektoru služeb;- vysvětlit osobitosti marketingu v cestovním ruchu;- objasnit zaměření marketingu vesnické turistiky;- rozlišovat marketing subjektů finančního trhu;- diskutovat o významu marketingu neziskové organizace.

Literatura

Kotler, P. & Trias de Bes, F. Inovativní marketing - Jak kreativním myšlením vítězit u zákazníků. Praha: Grada, 2005. Vaštíková, M. Marketing služeb - efektivně a moderně. 2. aktualizované a rozšířené vydání.Praha: Grada , 2014. Lacina, K. Management a marketing cestovního ruchu. Praha: Vysoká škola finanční a správní, 2010. Kiraľová, A. Marketing hotelových služeb. 2.vydání.Praha: Ekopress, 2006. Cetlová, H. Marketing služeb. Praha: Bankovní institut, 2007. Janečková, L., & Vaštíková, M. Marketing služeb. Praha: Grada, 2001. Kotler, P., & Wong, V., & Saunders, J., & Amstrong, G. Moderní marketing. 4.vydání.Praha: Grada, 2007. Jakubíková, D. Strategický marketing- strategie a trendy. 2. rozšířené vydání.Praha: Grada, 2013.

Požadavky

Cvičení jsou povinná, předpokládá se min. 75% účast na cvičeních. Nesplnění této podmínky neumožňuje studentovi odevzdat seminární práci.Podmínkou pro udělení zápočtu je:a) aktivita na cvičeníchb) vypracování seminární prácec) obhajoba seminární práce Pro dosáhnutí zápočtu bude hodnocena účast na cvičeních a vypracování seminární práce na dohodnuté téma. Cílem je praktická aplikace tématu pro konkrétní případ z praxe. Daná seminární práce bude prezentovaná v rámci cvičení. Hodnocená bude schopnost aplikovat teoretické poznatky při koncipování poznatků z oblasti marketingu služeb, jako i formu a originalitu způsobu její prezentace. Známkovací stupnice:Aktivní účast na cvičení: 10b. Seminární práce: 20b. (Vypracování jednotlivě. Písemná část: 15bodů; Obhajoba: 5 bodů)Dosáhnutí max. počet bodů: 30b.Dosáhnutí min. počet bodů:25b.

Garant

Ing. Michaela Jánská, Ph.D.