Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět VK- Performance Tuning (KMG / X0032)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KMG / X0032 - VK- Performance Tuning, Fakulta sociálně ekonomická, Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem (UJEP).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

1. Vymezení pojmu "management vztahu se zákazníky", vztah k marketingu.2. Vývoj přístupu k zákaznickým vztahům3. Výchozí body síly vztahu se zákazníkem, konkurenční výhoda a konkurenceschopnost4. Hodnota vztahu se zákazníkem, síla vztahu, pevnost vztahů5. Fáze a řízení vztahu - navázání, rozvíjení, ukončení, hodnocení.6. Ekonomické aspekty, rozvoj ziskovosti vztahu, snižování nákladů na vztah7. Strategie vztahů se zákazníky8. Nástroje CRM a jejich kombinace, zákaznická politika9. Softwarová řešení Managementu vztahu se zákazníky10. E-business, dynamika obchodních firem, finanční opodstatnění e-businessu11. Implementace řízení vztahů se zákazníky v organizaci12. Vize a budoucnost podniku, clienting13. Globalizace, společnost nadbytku a podnikatelské aktivity, emancipace zákazníků14. Využití managementu vztahu v budoucnosti, virtuální společnost, "second life" a jiné projekty.

Literatura

LEHTINEN, J.R. Aktivní CRM - Řízení vztahů se zákazníky. Praha: Grada 2007. WESSLING, H. Aktivní vztah k zákazníkům pomocí CRM. Praha: Grada 2002. SHAW, C. Revolutionize Your Customer Experience. Hampshire: Palgrave Macmillan 2004. STORBACKA, K., LEHTINEN, J.R. Řízení vztahů se zákazníky. Praha: Grada 2002. FREELAND, J. The Ultimate CRM Handbook : Strategies and Concepts for Building Enduring Customer Loyalty and Profitability. New York: McGraw-Hill, 2002.