Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět VK- Public relations (KPP / X0015)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KPP / X0015 - VK- Public relations, Fakulta sociálně ekonomická, Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem (UJEP).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

1. Geneze disciplíny, aktuální trendy a současný stav Public Relations2. Vztah PR a prostředků masové komunikace3. Mediální strategie v kontextu marketingového mixu4. Aktivní a reaktivní Public Relations5. Metody krizové komunikace v prostředí masových médií6. Monitoring masmédií, mediální analýzy jako instrument zpětné informace7. Vztah Public Relations, propagandy a ideologie8. Public Relations a veřejné mínění9. Agentury pro výzkum veřejného mínění, zásady spolupráce10. Nástroje Public Relations-vztahy s vládními institucemi a státní správou, vztahy k akcionářům, obchodním partnerům, aj.11. Community relations- vztahy k blízkému okolí/ sídlu podniku/instituce12. PR jako instrument formování vnitropodnikové soudržnosti, vztahy se zaměstnanci, PR jako součást firemní kultury13. PR jako funkce vytváření Corporate Social Responsibility, aktivity sociální odpovědnosti firem vůči okrajovým a menšinovým sociálním skupinám společnosti.

Literatura

L´ETANG, J. Public relations - Základní teorie, praxe, kritické přístupy. Portál: Praha, 2009. Ftorek, J. Public relations jako ovlivňování mínění-Jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat. Praha: Grada, 2009. KUNŠTÁT, D. České veřejné mínění: výzkum a teoretické souvislosti. Sociologický ústav AV ČR: Praha, 2006. BOGART, L. Press and Public. Lawrence Erlbaum Associates, Publishers: Hillsdale/ Hove and London, 1989. BERNAYS, E. L. Propaganda. New York: Ig Publishing 2004. Ftorek, J. Public relations a politika. Praha: Grada, 2009. Kunczik, M. Základy masové komunikace. Praha: Karolinum, 1995.

Garant

doc. PhDr. Václav Houžvička, Ph.D.