Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět VK- Marketing měst a obcí (KRRVS / X0045)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KRRVS / X0045 - VK- Marketing měst a obcí, Fakulta sociálně ekonomická, Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem (UJEP).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

1. Postavení měst a obcí v systému veřejné správy, dopady modernizace veřejné správy na jejich řízení, přebírání praxe managementu ze soukromého sektoru, úloha marketingu v kontextu s předchozím.2. Vývoj marketingu měst a obcí, jeho shodné a rozdílné prvky v porovnání s marketingem firem, podstata marketingových činností, marketingová koncepce.3. Typologie měst různá hlediska jejich vymezení a diferenciace.4. Marketingové prostředí měst a obcí, charakteristika jeho složek.5. Positioning a tržní postavení měst a obcí.6. Segmentace trhu měst a obcí, vymezení základních cílových skupin, jejich význam pro města a obce.7. Marketingový informační systém, marketingový výzkum.8 - 11. Marketingový mix obce, jeho jednotlivé komponenty.12. Komunikace, Public Relations, image.13. Strategické řízení, marketingová strategie.

Získané způsobilosti

Po úspěšném absolvování kurzu bude student schopen:- zhodnotit marketingovou pozici obce (regionu),- navrhnout marketingový mix pro konkrétní obec (region).

Literatura

RUMPEL, Petr a kol. Komplexní regionální marketing. Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, Plzeň, 2011, ISBN 978-80-7380-320-9. Kotler, P., Lee, N. (2007). Marketing in the Public Sector. A Roadmap for Improved Performance. New Jersey: Wharton School Publishing. PAYNE, A. Marketing služeb. Grada Publishing. Praha 1996. Chapman, D., Cowdell, T. (2006). New Public Sector Marketing. Harlow: Pearson Education. Ward, S. V. (2010). Selling Places. Spon Press.

Požadavky

Účast na přednáškách je povinná.Prezentace semestrální práce - marketingová analýza vybraného územního celku.

Garant

Ing. Petra Olšová, Ph.D.

Vyučující

Ing. Petra Olšová, Ph.D.