Předmět At. a dílny-Diplomová práce M DM (KEO / 066)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KEO / 066 - At. a dílny-Diplomová práce M DM, Fakulta užitého umění a designu, Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem (UJEP).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
Přehled látky je obsažen v anotaci předmětu.
Získané způsobilosti
- dokáže pracovat jako komplexní osobnost umělce, který je schopen uchopit všechny fáze uměleckého díla, od vzniku myšlenky, přes realizaci až po finální produkt- dokáže zrealizovat kvalitní umělecké dílo na profesionální úrovni- při této realizaci dokáže zúročit všechny nabyté zkušenosti a dovednosti v oblasti digitálních technologií zaměřených na zpracování fotografie, videa a zvuku- dokáže také zužitkovat zkušenosti a dovednosti v oblasti klasických médií- dokáže využít své teoretické znalosti v oblasti vizuálního umění, zařadit své dílo do kontextu a formulovat východiska, směřování a cíle své práce- je schopen prezentovat své dílo v rámci galerijního prostředí - je schopen prezentovat a obhájit své dílo před odbornou komisí
Literatura
časopisy - Umělec, Fotograf, Flash Art, Camera Austria, Frieze, Praesens apod. **. Arheim Rudolf. Art and Visual Perception, A Psychology of the Creative Eye. California University Press, 2004. Brigit, Susan. Art Photography Now. Thames and Hudson, 2005. WARTMANN, C. Blender Gamekit 2. Amsterdam, Blender Foundation, 2008. HEIDEGGER, M. Bytí a čas. Praha, Oikoymenth, 2008. Císař, Karel (ed.). Co je to fotografie?. Hermann & synové, Praha, 2004. Spector, Nancy. Contemporary Photography and Video from the Guggenheim Collection. Guggenheim Collection, 2003. GUÉRIN, R. Cubase SX Nahrávání, úprava a mixování hudby na počítači. Brno, Computer Press, 2004. McLuhan, M. Člověk, média a elektronická kultura. Brno, 2002. KUENZLI, E., R. Dada and Surrealist Fim. Boston, The MIT Press, 1996. GOVAN, M., BELL, T. Dan Flavin: The Complete Lights, 1961-1996. Yale University Press, 2004. Paul, Christiane. Digital Art. Thames and Hudson, 2003. PAUL, Ch. Digital Art. Londýn, Thames & Hudson, 2003. WARDRIP-FRUIN, N., HARRIGAN, P. First Person, New Media as Story, Performance, and Game. Boston, The MIT Press, 2006. POPPER, F. From Technological to Virtual Art. Boston, The MIT Press, 2007. WEIBEL, P., SHAW, J. Future Cinema, The Cinematic Imaginary After Film. Boston, The MIT Press, 2003. COLLINS, K. Game Sound, An Introduction to the History, Theory, and Practice of Video Game Music and Sound Design. Boston, The MIT Press, 2008. HALL, D., FIFER, S., J. Illumination Video: An Essential Guide to Video Art. New York, Aperture, 2005. WILSON, S. Information Arts. Boston, The MIT Press, 2006. DE OLIVEIRA, N., OXLEY, N., PETRY, M. Installation Art in the New Milennium. Londýn, Thames & Hudson, 2004. GREENE, R. Internet Art. Londýn, Thames & Hudson, 2004. Greene, Rachel. Internet Art. Thames and Hudson, 2004. REBENSHIED, S. Macromedia Flash 8 Professional. Brno, Computer Press, 2007. Kesner, L. ml. Muzeum umění v digitální době. Argo a NG, Praha, 2000. Rush, Michael. New Media in Art. Thames and Hudson, 2004. RUSH, M. New Media in Art. Londýn, Thames & Hudson, 2005. RUSH, M. New Media in Late 20th Century. Londýn, Thames & Hudson, 2005. Sontagová, S. O fotografii. Paseka, 2002. ELIASSON, O. Olafur Eliasson: Your Light House: Working Light, 1991-2004. Ostfildern, Hatje Cantz Publishers, 2004. Bourriaud, N. PostProduction. Tranzit Praha, 2004. ISBN 80-903452-0-4.Barthes, Roland. Světlá komora. Archa, Bratislava, 1994. ISBN 80-86603-28-8.Fogle, Douglas. The Last Picture Show: Artists Using Photography 1960-1982. Walker Art Centre, 2003. Cotton, Charlotte. The Photographs as Contemporary Art. Thames and Hudson, 2004. GUÉRIN, R. Velká kniha MIDI. Brno, Computer Press, 2005. RUSH, M. Video Art. Londýn, Thames & Hudson, 2003. Grau, Oliver. Virtual Art: From Illusion to Immersion. MIT Press, 2004. GRAU, O. Virtual Art: From Illusion to Immersion. Boston, The MIT Press, 2004. BROUGHER, K., MATTIS, O., STRICK, J., WISEMAN, A., ZILCER, J. Visual Music: Synaesthesia in Art and Music Since 1900. London, Thames and Hudson, 2005. Arheim, Rudolf. Visual Thinking. California Universiry Press, 2004. L. Kesner. Vizuální teorie. Praha, 1997. Flusser, Vilém. Za filosofii fotografie. Hynek, Praha, 1994. HERZOGENRATH, W., FRIELING, R. 40 year Videoart.de. Ostfildern, Hatje-Cantz, 2006.
Požadavky
1. Plnění dílčích úkolů a zadání v průběhu celého semestru2. Aktivní účast při konzultacích v rámci ateliéru
Garant
doc. Mgr. Michaela Thelenová