Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Ateliér a dílny V -kl. BM (KEO / 090)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KEO / 090 - Ateliér a dílny V -kl. BM, Fakulta užitého umění a designu, Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem (UJEP).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

Přehled látky je obsažen v anotaci předmětu.

Získané způsobilosti

Získané způsobilosti představují zvládnutí a osvojení si znalostí v daném oboru, vycházejí z konkrétní anotace předmětu a směřují k naplnění profilu absolventa daného oboru.

Literatura

WARTMANN, C. Blender Gamekit 2. Amsterdam, Blender Foundation, 2008. HEIDEGGER, M. Bytí a čas. Praha, Oikoymenth, 2008. Císař, Karel (ed.). Co je to fotografie?. Hermann & synové, Praha, 2004. GUÉRIN, R. Cubase SX Nahrávání, úprava a mixování hudby na počítači. Brno, Computer Press, 2004. KUENZLI, E., R. Dada and Surrealist Fim. Boston, The MIT Press, 1996. GOVAN, M., BELL, T. Dan Flavin: The Complete Lights, 1961 - 1996. Yale University Press, 2004. PAUL, Ch. Digital Art. Londýn, Thames & Hudson, 2003. HESS, R. Essential Blender. Amsterdam, Blender Foundation, 2008. WARDRIP-FRUIN, N., HARRIGAN, P. First Person, New Media as Story, Performance, and Game. Boston, The MIT Press, 2006. POPPER, F. From Technological to Virtual Art. Boston, The MIT Press, 2007. WEIBEL, P., SHAW, J. Future Cinema, The Cinematic Imaginary After Film. Boston, The MIT Press, 2003. COLLINS, K. Game Sound, An Introduction to the History, Theory, and Practice of Video Game Music and Sound Design. Boston, The MIT Press, 2008. HALL, D., FIFER, S., J. Illumination Video: An Essential Guide to Video Art. New York, Aperture, 2005. WILSON, S. Information Arts. Boston, The MIT Press, 2006. DE OLIVEIRA, N., OXLEY, N., PETRY, M. Installation Art in the New Milennium. Londýn, Thames & Hudson, 2004. GREENE, R. Internet Art. Londýn, Thames & Hudson, 2004. LEONARDO. Journal of Arts, Sciences and technology, časopis. The MIT Press. REBENSHIED, S. Macromedia Flash 8 Professional. Brno, Computer Press, 2007. RUSH, M. New Media in Art. Londýn, Thames & Hudson, 2005. RUSH, M. New Media in Late 20th Century. Londýn, Thames & Hudson, 2005. ELIASSON, O. Olafur Eliasson: Your Light House: Working Light, 1991-2004. Ostfildern, Hatje Cantz Publishers, 2004. RUSH, M. Video Art. Londýn, Thames & Hudson, 2003. GRAU, O. Virtual Art: From Illusion to Immersion. Boston, The MIT Press, 2004. BROUGHER, K., MATTIS, O., STRICK, J., WISEMAN, A., ZILCER, J. Visual Music: Synaesthesia in Art and Music Since 1900. London, Thames and Hudson, 2005. HERZOGENRATH, W., FRIELING, R. 40 year Videoart.de. Ostfildern, Hatje-Cantz, 2006.

Požadavky

1. Realizace a prezentace klauzurní práce dle zadaného tématu2. Písemná obhajoba klauzurní práce3. Ústí obhajoba klauzurní práce v rámci obhajob klauzurních prací4. Zápočet z předmětu Ateliér a dílny

Garant

doc. MgA. Mgr. Daniel Hanzlík