Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Ateliér a dílny I M MBM (KEO / 116)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KEO / 116 - Ateliér a dílny I M MBM, Fakulta užitého umění a designu, Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem (UJEP).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

Přehled látky je obsažen v anotaci předmětu.

Získané způsobilosti

Student je schopen samostatné přípravy uměleckého projektu, volby a obhajoby vlastního tématu. Umí definovat základní předpoklady a podmínky přípravy a realizace uměleckého projektu, opodstatněné kritickým myšlením. Své postoje je schopen doložit a obhájit v kontextu odborných a teoretických znalostí i v rámci diskurzu současného umění. Je schopen samostatné praktické činnosti, v které zhodnocuje znalosti v práci s digitálními nástroji pro tvorbu videa, zvuku a interaktivních aplikací. V procesu tvorby dovede uplatnit kreativní přístup i experiment, na základě kterého ověřuje a rozšiřuje možnosti zvolených postupů. Získá další dovednosti v zacházení s technologickými zařízeními, zná jejich systematické aplikace a údržbu.

Literatura

WARTMANN, C. Blender Gamekit 2. Amsterdam, Blender Foundation, 2008. HEIDEGGER, M. Bytí a čas. Praha, Oikoymenth, 2008. KUENZLI, E., R. Dada and Surrealist Fim. Boston, The MIT Press, 1996. GOVAN, M., BELL, T. Dan Flavin: The Complete Lights, 1961-1996. Yale University Press, 2004. PAUL, Ch. Digital Art. Londýn, Thames & Hudson, 2003. HESS, R. Essential Blender. Amsterdam, Blender Foundation, 2008. WARDRIP-FRUIN, N., HARRIGAN, P. First Person, New Media as Story, Performance, and Game. Boston, The MIT Press, 2006. POPPER, F. From Technological to Virtual Art. Boston, The MIT Press, 2007. WEIBEL, P., SHAW, J. Future Cinema, The Cinematic Imaginary After Film. Boston, The MIT Press, 2003. COLLINS, K. Game Sound, An Introduction to the History, Theory, and Practice of Video Game Music and Sound Design. Boston, The MIT Press, 2008. HALL, D., FIFER, S., J. Illumination Video: An Essential Guide to Video Art. New York, Aperture, 2005. WILSON, S. Information Arts. Boston, The MIT Press, 2006. DE OLIVEIRA, N., OXLEY, N., PETRY, M. Installation Art in the New Milennium. Londýn, Thames & Hudson, 2004. GREENE, R. Internet Art. Londýn, Thames & Hudson, 2004. LEONARDO. Journal of Arts, Sciences and technology, časopis. The MIT Press. RUSH, M. New Media in Art. Londýn, Thames & Hudson, 2005. RUSH, M. New Media in Late 20th Century. Londýn, Thames & Hudson, 2005. ELIASSON, O. Olafur Eliasson: Your Light House: Working Light, 1991-2004. Ostfildern, Hatje Cantz Publishers, 2004. GUÉRIN, R. Velká kniha MIDI. Brno, Computer Press, 2005. RUSH, M. Video Art. Londýn, Thames & Hudson, 2003. GRAU, O. Virtual Art: From Illusion to Immersion. Boston, The MIT Press, 2004. BROUGHER, K., MATTIS, O., STRICK, J., WISEMAN, A., ZILCER, J. Visual Music: Synaesthesia in Art and Music Since 1900. London, Thames and Hudson, 2005. HERZOGENRATH, W., FRIELING, R. 40 year Videoart.de. Ostfildern, Hatje-Cantz, 2006.

Požadavky

1. Plnění dílčích úkolů a zadání v průběhu celého semestru2. Aktivní účast při konzultacích v rámci ateliéru

Garant

doc. MgA. Mgr. Daniel Hanzlík