Předmět Marketing I M (KVP / 538)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KVP / 538 - Marketing I M, Fakulta užitého umění a designu, Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem (UJEP).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
Přehled látky je obsažen v anotaci předmětu.
Získané způsobilosti
Po úspěšném absolvování kurzu student umí vysvětlit, co je to marketing a jaká rozhodnutí musí marketéři činit. Je schopen identifikovat marketingové hrozby a příležitosti v reálných tržních situacích. Dovede analyzovat konkurenční prostředí firmy a navrhnout vhodnou strategii. Je schopen aplikovat marketingové trendy pro aktuální situaci na trhu. Student umí vysvětlit základní principy účinnosti komunikačních kampaní a rozlišit funkčnost jednotlivých komunikačních nástrojů. Dovede navrhnout komunikační kampaň dle klientského briefu a umí zdůvodnit svůj návrh komunikační kampaně.
Literatura
Brooks, I. Firemní kultura. Brno, Computer Press, 2003. Čihovská,V., Hanuláková,E., Lipianská, J. Firemný imidž- kultura-identita-dizajn- komunikácia. Bratislava, Eurounion, 2001. Nordström, K.; Ridderstrale, J. Funky Business, Jak chytré hlavy dokážou rozhýbat business a přimět peníze k tanci. Praha, Grada Publishing, 2005. Kotler, P.; Trias, de Bes F. Inovativní marketing, (Jak kreativním myšlením vítězit u zákazníků). Praha, Grada Publishing, 2005. Schiller R. Bradley. Makroekonomie dnes. Brno, Computer Press, 2004. Kotler, P. Marketing management. Praha, Grada Publishing, 2001. Světlík, J. Marketing pro evropský trh. Praha, Grada Publishing, 2003. Schiller R. Bradley. Mikroekonomie dnes. Brno, Computer Press, 2004. Schmetterer, B. Skok do bucoucnosti - Creative Business Ideas zdrojem tvůrčích podnikatelských strategií. Praha, Management Press, 2004. Tomek, G., Vávrová, V. Výrobek a jeho úspěch na trhu. Praha, Grada Publishing, 2001. KOTLER, P. 10 smrtelných marketingových hříchů, (Jak je rozpoznat a nespáchat). Praha, Grada Publishing, 2005.
Požadavky
1. Písemné zpracování odborné analýzy na zadané téma z aktuální praxe současného marketingového chování firem na českém trhu2. Vlastní tvůrčí práce - zpracování bodového scénáře marketingového přístupu k trhu na příkladu fiktivní firmy - podle konkrétního zadání2.
Garant
Ing. Jitka Černá, Ph.D.