Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Marketing II M (KVP / 539)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KVP / 539 - Marketing II M, Fakulta užitého umění a designu, Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem (UJEP).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

Přehled látky je obsažen v anotaci předmětu.

Získané způsobilosti

Student je schopen podrobně popsat marketingové nástroje a principy jejich fungování. Dovede srovnat základní systémy marketingového mixu a vysvětlit vhodnost jejich aplikace. Umí zdůvodnit význam interních a externích faktorů marketingového prostředí. Umí vysvětlit úlohu značky a jejího positioningu . Umí popsat základní metody a nástroje marketingového výzkumu a vysvětlit strategii cíleného marketingu a orientace na zákazníka. Dovede vysvětlit podstatu segmentace a její principy. Student umí popsat tvorbu marketingového plánu.

Literatura

Brooks, I. Firemní kultura. Brno, Computer Press, 2003. Čihovská,V., Hanuláková,E., Lipianská, J. Firemný imidž- kultura-identita-dizajn- komunikácia. Bratislava, Eurounion, 2001. Nordström, K.; Ridderstrale, J. Funky Business, Jak chytré hlavy dokážou rozhýbat business a přimět peníze k tanci. Praha, Grada Publishing, 2005. Kotler, P.; Trias, de Bes F. Inovativní marketing, (Jak kreativním myšlením vítězit u zákazníků). Praha, Grada Publishing, 2005. Schiller R. Bradley. Makroekonomie dnes. Brno, Computer Press, 2004. Kotler, P. Marketing management. Praha, Grada Publishing, 2001. Světlík, J. Marketing pro evropský trh. Praha, Grada Publishing, 2003. Schiller R. Bradley. Mikroekonomie dnes. Brno, Computer Press, 2004. Schmetterer, B. Skok do bucoucnosti - Creative Business Ideas zdrojem tvůrčích podnikatelských strategií. Praha, Management Press, 2004. Tomek, G., Vávrová, V. Výrobek a jeho úspěch na trhu. Praha, Grada Publishing, 2001. KOTLER, P. 10 smrtelných marketingových hříchů, (Jak je rozpoznat a nespáchat). Praha, Grada Publishing, 2005.

Požadavky

Ústní zkouška

Garant

Ing. Jitka Černá, Ph.D.