Předmět Marketing II M (KVP / 539)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KVP / 539 - Marketing II M, Fakulta užitého umění a designu, Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem (UJEP).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
Přehled látky je obsažen v anotaci předmětu.
Získané způsobilosti
Student je schopen podrobně popsat marketingové nástroje a principy jejich fungování. Dovede srovnat základní systémy marketingového mixu a vysvětlit vhodnost jejich aplikace. Umí zdůvodnit význam interních a externích faktorů marketingového prostředí. Umí vysvětlit úlohu značky a jejího positioningu . Umí popsat základní metody a nástroje marketingového výzkumu a vysvětlit strategii cíleného marketingu a orientace na zákazníka. Dovede vysvětlit podstatu segmentace a její principy. Student umí popsat tvorbu marketingového plánu.
Literatura
Brooks, I. Firemní kultura. Brno, Computer Press, 2003. Čihovská,V., Hanuláková,E., Lipianská, J. Firemný imidž- kultura-identita-dizajn- komunikácia. Bratislava, Eurounion, 2001. Nordström, K.; Ridderstrale, J. Funky Business, Jak chytré hlavy dokážou rozhýbat business a přimět peníze k tanci. Praha, Grada Publishing, 2005. Kotler, P.; Trias, de Bes F. Inovativní marketing, (Jak kreativním myšlením vítězit u zákazníků). Praha, Grada Publishing, 2005. Schiller R. Bradley. Makroekonomie dnes. Brno, Computer Press, 2004. Kotler, P. Marketing management. Praha, Grada Publishing, 2001. Světlík, J. Marketing pro evropský trh. Praha, Grada Publishing, 2003. Schiller R. Bradley. Mikroekonomie dnes. Brno, Computer Press, 2004. Schmetterer, B. Skok do bucoucnosti - Creative Business Ideas zdrojem tvůrčích podnikatelských strategií. Praha, Management Press, 2004. Tomek, G., Vávrová, V. Výrobek a jeho úspěch na trhu. Praha, Grada Publishing, 2001. KOTLER, P. 10 smrtelných marketingových hříchů, (Jak je rozpoznat a nespáchat). Praha, Grada Publishing, 2005.
Požadavky
Ústní zkouška
Garant
Ing. Jitka Černá, Ph.D.