Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Marketing (KMEP / KX032)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KMEP / KX032 - Marketing, Fakulta výrobních technologií a managementu, Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem (UJEP).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

Předmět seznamuje studující s marketingovými teoriemi, podstatou, pojetím marketingu, marketingovým výzkumem a analýzou. Důraz je kladen na marketingovou strategii výrobního podniku, především v oblasti strojírenské výroby. Studující pochopí filosofii marketingového mixu, výrobek z hlediska marketingových aktivit, jeho životní cyklus, odbytové cesty. Součástí předmětu je i pochopení podpory prodeje, propagace a styku s veřejností (public relations).1. Základní pojmy marketingu, jeho role, předmět marketingu.2. Marketingové koncepce.3. Marketingové plánování4. Marketingové prostředí, vnější a vnitřní vlivy.5. Marketingový informační systém, informace a rozhodovací procesy, marketingový výzkum.6. Chování kupujících, proces rozhodování při nákupu, rozhodovací fáze a vlivy působící na chování kupujícího.7. Příprava marketingové strategie: Segmentace, Targeting, Positioning.8. Výrobek: Klasifikace, Koncepce, Značková politika, Služby.9. Výrobek: Nové výrobky, Cyklus životnosti výrobku, Marketingové strategie zavádění výrobků.10. Ceny a cenová politika v marketingové praxi, metody stanovení cen, strategie stanovení cen.11. Distribuce výrobku.12. Komunikační politika.13. Organizování marketingu, integrace marketingu14. Kontrola, marketingový audit

Získané způsobilosti

" Student si uvědomuje význam tržního prostředí pro podnikové aktivity." Student umí navrhnout strategii pro marketingový projekt." Student dokáže pod dohledem připravit a realizovat marketingový výzkum." Student dokáže na základě výsledků marketingového výzkumu navrhnout marketingový mix.

Literatura

Kotler, P. Marketing, Management. 1995. Kotler, P. Marketing od A do Z. 2003. Kotler, P. Marketing podle Kotlera. 2000. Majaro, S. Základy marketingu. 1996.

Garant

doc. Ing. Pavol Kita, PhD.

Vyučující

Ing. Lucie PovolnáIng. Daniela Vysloužilová