Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Vybrané statě z marketingu (KMEP / PB088)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KMEP / PB088 - Vybrané statě z marketingu, Fakulta výrobních technologií a managementu, Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem (UJEP).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

1. Základní pojmy marketingu, jeho role, předmět marketingu.2. Marketingové koncepce a marketingové plánování3. Marketingové prostředí, vnější a vnitřní vlivy.4. Marketingový informační systém, informace a rozhodovací procesy, marketingový výzkum.5. Chování kupujících, proces rozhodování při nákupu, rozhodovací fáze a vlivy působící na chování kupujícího.6. Příprava marketingové strategie: Segmentace, Targeting, Positioning.7. Výrobek: Klasifikace, Koncepce, Značková politika, Služby, Nové výrobky, Cyklus životnosti výrobku, Marketingové strategie zavádění výrobků.8. Ceny a cenová politika v marketingové praxi, metody stanovení cen, strategie stanovení cen.9. Distribuce výrobku. a komunikační politika.10. Organizování marketingu, integrace marketingu11. Kontrola, marketingový audit

Literatura

Kotler, P. Marketing management. Praha, Grada Publishing, 2001. Kotler, P. Marketing od A do Z. 2003. Kotler, P. Marketing podle Kotlera. 2000. Majaro, S. Základy marketingu. 1996.

Garant

doc. Ing. Gejza Horváth, CSc.

Vyučující

Ing. Daniela VysloužilováIng. Daniela Vysloužilová