Předmět Marketing (KMEP / PX032)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KMEP / PX032 - Marketing, Fakulta výrobních technologií a managementu, Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem (UJEP).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
1. Základní pojmy marketignu, jeho role, předmět marketingu.2. Marketingové koncepce.3. Marketingové plánování4. Marketingové prostředí, vnější a vnitřní vlivy.5. Marketingový informační systém, informace a rozhodovací procesy, marketingový výzkum.6. Chování kupujících, proces rozhodování při nákupu, rozhodovací fáze a vlivy působící na chování kupujícího.7. Příprava marketingové strategie: Segmentace, Targeting, Positioning.8. Výrobek: Klasifikace, Koncepce, Značková politika, Služby.9. Výrobek: Nové výrobky, Cyklus životnosti výrobku, Marketingové strategie zavádění výrobků.10. Ceny a cenová politika v marketingové praxi, metody stanovení cen, strategie stanovení cen.11. Distribuce výrobku.12. Komunikační politika.13. Organizování marketingu, integrace marketingu14. Kontrola, marketingový audit
Získané způsobilosti
" Student si uvědomuje význam tržního prostředí pro podnikové aktivity." Student umí navrhnout strategii pro marketingový projekt." Student dokáže pod dohledem připravit a realizovat marketingový výzkum." Student dokáže na základě výsledků marketingového výzkumu navrhnout marketingový mix.
Literatura
Kotler, P. Marketing, Management. 1995. Kotler, P. Marketing od A do Z. 2003. Kotler, P. Marketing podle Kotlera. 2000. Majaro, S. Základy marketingu. 1996.
Garant
doc. Ing. Pavol Kita, PhD.
Vyučující
Ing. Daniela VysloužilováIng. Lucie Povolná