Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Marketing (KMEP / PX032)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KMEP / PX032 - Marketing, Fakulta výrobních technologií a managementu, Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem (UJEP).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

1. Základní pojmy marketignu, jeho role, předmět marketingu.2. Marketingové koncepce.3. Marketingové plánování4. Marketingové prostředí, vnější a vnitřní vlivy.5. Marketingový informační systém, informace a rozhodovací procesy, marketingový výzkum.6. Chování kupujících, proces rozhodování při nákupu, rozhodovací fáze a vlivy působící na chování kupujícího.7. Příprava marketingové strategie: Segmentace, Targeting, Positioning.8. Výrobek: Klasifikace, Koncepce, Značková politika, Služby.9. Výrobek: Nové výrobky, Cyklus životnosti výrobku, Marketingové strategie zavádění výrobků.10. Ceny a cenová politika v marketingové praxi, metody stanovení cen, strategie stanovení cen.11. Distribuce výrobku.12. Komunikační politika.13. Organizování marketingu, integrace marketingu14. Kontrola, marketingový audit

Získané způsobilosti

" Student si uvědomuje význam tržního prostředí pro podnikové aktivity." Student umí navrhnout strategii pro marketingový projekt." Student dokáže pod dohledem připravit a realizovat marketingový výzkum." Student dokáže na základě výsledků marketingového výzkumu navrhnout marketingový mix.

Literatura

Kotler, P. Marketing, Management. 1995. Kotler, P. Marketing od A do Z. 2003. Kotler, P. Marketing podle Kotlera. 2000. Majaro, S. Základy marketingu. 1996.

Garant

doc. Ing. Pavol Kita, PhD.

Vyučující

Ing. Daniela VysloužilováIng. Lucie Povolná