Předmět Úvod do didaktiky anglického jazyka (KAJ / 4155)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KAJ / 4155 - Úvod do didaktiky anglického jazyka, Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem (UJEP).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
Součástí práce v seminářích jsou individuální a skupinové projekty (plán hodiny, příprava učebních pomůcek). Ukazka sylabu v AJ: The concept of lingua franca. English as a global language. Some popular acronyms in the field of language teaching. The concept of communicative competence. Constituents of the communicative competence. The subject matter of language teaching. EFL versus ESL context and implications for teaching. NNEST and NEST. Basic theories of the first language acquisition. Affective domain and its contribution to language teaching. Some basic concepts of the classroom management.
Získané způsobilosti
Prokazované znalosti a dovednosti: Na konci semestru se očekává, že studenti získají následující vědomosti a dovednosti: * budou znát hlavní přístupy a metody osvojování si cizího jazyka. * budou schopni analyzovat to, jak různé faktory přispívají k osvojování si a učení se cizímu jazyku. * budou schopni užívat základní odbornou terminologii * budou schopni organizovat práci žáků v hodině
Literatura
Scrivener, J. Learning teaching. Second edition. Oxford, 2005. Brown, H. D. Principles of language learning and teaching. Pearson Longman, 2007. Brown, H. D. Teaching by principles. An interactive approach to language pedagogy. New York: Pearson Education, 2007. Harmer, J. The practice of English language teaching. London: Longman, 2007. Scovel, T. Learning new languages: A Guide to Second Language Acquisition. Heinle Cengage learning, 2001. Crystal, D. The Cambridge encyclopedia of the English language. CUP, 1995.
Požadavky
Seminární práce
Garant
doc. Natalia Orlova, CSc.