Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Didaktika anglického jazyka 2 (KAJ / 4223)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KAJ / 4223 - Didaktika anglického jazyka 2, Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem (UJEP).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

Hlavní témata probíraná v tomto studijním předmětu budou následující:Lesson planning and its main elements. The nature of speaking. Difference between speech and writing. Approaches to speaking. Communicative activities. Fluency, accuracy and communication. Stimulating oral interaction in the classroom. Speaking micro skills. Types of classroom speaking performance. Designing assessment tasks for basic types of speaking. Writing in class.

Získané způsobilosti

Na konci výuky v tomto předmětu budou studenti - aplikovat principy komunikační výuky jazyka a dokáží navrhnout ústní cvičení pro práci ve třídě při výuce angličtiny jako cizího jazyka;- analyzovat typy mluveného projevu ve třídě;- budou si uvědomovat základní principy hodnocení mluvených projevů jako samostatné dovednosti a rovněž tak i dovednosti, která se svázaná s dalšími třemi dovednostmi; - získají další zkušenosti při plánování, tvorbě a vedení strukturovaných a ucelených hodin výuky angličtiny jako cizího jazyka na různých jazykových úrovních.

Literatura

Common European framework of reference for languages. Learning, teaching, assessment. Cambridge: Cambridge University Press, 2001. Scrivener, G. Learning teaching: A guidebook for English language teachers. Macmillan, 2011. Brown, H. D. Teaching by principles. An interactive approach to language pedagogy. NY: Pearson Education, 2007. Luoma, S. Assessing speaking. Cambridge: Cambridge University Press, 2004. Thornbury, S. How to teach speaking. NY: Pearson Education, 2006.

Požadavky

- 80% účast na seminářích;- aktivní účast na diskusích v semináři; - příprava na vzájemné vyučování mezi členy třídy budoucích učitelů;- pravidelná reflexe v souvislosti s využitím portfolia EPOSTL; zejména na tvorbě materiálu týkajícího se sebehodnocení v EPOSTLu.

Garant

doc. Natalia Orlova, CSc.